وام خرید کالا بانک ملی

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • 6098

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: شما می‌توانید با افتتاح حساب در بانک ملی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب کارت اعتباری دریافت کنید. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

شرکت
نام وام
خرید کالا
سود
۱۸ %
سقف وام
۲۰۰ میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی
برای سقف وام ۲۰۰ میلیون ۳ ضامن کسر از حقوق نیاز است.
نیاز به سپرده
۱۰٪ از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده
مدت زمان مسدودی سپرده
۶۰ ماه
سپرده مسدودی اولیه تا زمان تسویه کامل وام نزد بانک است.
حداکثر زمان بازپرداخت
۶۰ ماه
قسط وام
۵,۰۷۸,۶۸۵ تومان
کل سود وام
۱۰۴,۷۲۱,۱۲۹ تومان
مجموع رقم وام و سود
۳۰۶,۷۷۱,۱۲۹ تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه فرصت مسدودی
۳۳,۹۱۹,۴۰۳ تومان
شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده و ضامنین دارای قسط معوق و چک برگشتی نباشند.

وام خرید کالا چیست؟

وام خرید کالا بانک ملی که در اکثر بانک‌ها به صورت کارت اعتباری به مشتریان ارائه می‌شود این امکان را به شما می‌دهد تا نسبت به خرید کالای موردنیاز خودتان از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک اقدام کنید. نرخ سود این تسهیلات مانند سایر تسهیلات کارت اعتباری از نرخ مصوب بانک مرکزی یعنی ۱۸ درصد پیروی می‌کند.این تسهیلات در بانک ملی حداکثر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند بنابر بر مبلغ درخواستی خود و شرایط مورد تایید نزد شعبه، وام بگیرند. 

ضامن و دوره بازپرداخت وام خرید کالا

برای این تسهیلات وام‌گیرنده باید برای سقف وام ۲۰۰ میلیون ۳ ضامن رسمی به شعبه معرفی کند. باید بدانید که دوره بازپرداخت این وام حداقل ۱۲ و حداکثر ۶۰ ماه است که توسط متقاضی و با توافق با بانک مشخص می‌شود. 

شرایط و مقررات دریافت این تسهیلات چیست؟

از آنجایی که این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود شخص وام‌گیرنده باید ۱ درصد از مبلغ وام را که هزینه آبونمان سالیانه است، به بانک بدهد. همچنین وام‌گیرنده و ضامن‌ها دارای چک برگشتی و قسط معوق نباشند.در دریافت وام خرید کالا بانک ملی شما نیازمند داشتن یا افتتاح حساب قرض‌الحسنه،‌ کوتاه‌مدت،‌ جاری یا حتی بلندمدت هستید و باید ۱۰٪ از مبلغ وام را نزد بانک مسدود کنید.
  

ثبت دیدگاه

ثبت