بانک ملی باید مدرن شود

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
  • 3417

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت انور اقتصادی و دارایی که در آخرین روز از برنامه نظارت و ارزیابی بانکهای دولتی در یازده ماهه سال جاری به بانک ملی رفته بود بر ضرورت حرکت بانک ملی ایران به سمت یک بانک توسعه یافته مدرن و الکترونیک به جهت خدمت رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.
به گزارش بانک مردم و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، دکتر حسینی ضمن تشکر از خدمات بانک ملی به عنوان یکی از مهمترین بانکهای دولتی افزود: سیاست وزارت اقتصاد در دوره جاری در خصوص بانکها، بانکداری به نفع مردم است و همه بانکها باید تلاش خود را به جهت خدمت و انتفاع بیشتر مردم به عمل آوردند. وی ضمن تبریک میلاد امام عصر(عج) گفت : نگاه ما به مردم علاوه بر آن نگاه به ما هو مردمی که در دنیا وجود دارد، یک نگاه مکتبی است، چرا که ریشه انقلاب اسلامی ما بنیادهای مکتبی دارد.مردم در حکومت اسلامی به عنوان ولی نعمت حاکمان و مسئولین هستند و این مردم در کشور ما شیعیان امیرالمومنین و منتظران ظهورند.پس با این نگاه ارزشی و اعتقادی، خدمت کردن به مردم علاوه بر وظیفه اداری و سازمانی، موجب ثواب و اجر اخروی در پیشگاه الهی خواهد بود.معاون بانکی، بیمه و شرکت های  دولتی وزارت اقتصاد، ضمن تأکید به قدمت حدود یکصد ساله بانک ملی، این بانک را یک بانک با زیرساختهای پیشرفته خواند و گفت: یکی از سیاستها و برنامه های مهم این بانک باید در جهت حرکت به سمت توسعه یافتگی و پیشرفت الکترونیکی و ارائه خدمات نوین بانکی باشد، چرا که با برخط شدن خدمات بانکی خدمت رسانی به مردم افزایش خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

ثبت