دریافت «رسید خوبی» در قرعه کشی قرض الحسنه پس انداز بانک ملی

  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰
  • 1062

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مشتریان بانک ملی ایران تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با شرکت در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، علاوه بر دریافت «رسید خوبی» به عنوان اجر معنوی، بخت خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، این فرصت برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در نظر گرفته شده است و تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
برای این دوره از قرعه کشی ۸۰۲ هزار و ۹۰۰ فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال تخصیص یافته است. یک صد فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، یک هزار و ۴۰۰ فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و یک هزار و ۴۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال تنها بخشی از این جوایز است.باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.
مشتریان بانک ملی ایران برای افتتاح حساب قرض الحسنه،‌ نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند، بلکه می توانند با استفاده از قابلیت های سامانه «بام» این عملیات را انجام دهند. افزایش موجودی حساب ها نیز با استفاده از سامانه هایی مانند بام، بله و ایوا قابل انجام است.

ثبت دیدگاه

ثبت