عزیزی: تصمیمات خلق‌الساعه مردم را نگران کرده است

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 588

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون مجلس در بحث پرداخت یارانه ها برای کالاهای اساسی کاملا شفاف است و این قانون نباید با اجتهاد مدیران اجرایی شود.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی گرانی‌های اخیر بیان کرد: ای کاش  امروز معاون اول رئیس جمهور به مجلس آمده بودند و توضیحات قانع کننده ای را به نمایندگان ارائه می‌کردند.

وی ادامه داد: در قانون مجلس در بحث یارانه‌ها تاکید شده که نباید قیمت کالاهای اساسی افزایش یابد و چهارچوب قانون نیز مشخص است. قانون نباید با اجتهاد مدیران اجرایی شود. نان از اولویت‌های مجلس بود چرا دولت بدون اقناع سازی و هماهنگی به سراغ اصلاح نظام یارانه ای در حوزه نان رفت؟ آقای خاندوزی بحث اوکراین و خشکسالی را پیش کشیدند، ‌آیا بی تدبیری برخی مدیران منجر به از بین رفتن کشت استراتژیک گندم نشد؟

عزیزی اظهار کرد: بی توجهی به اقناع سازی مردم در کنار تصمیمات خلق الساعه مردم را نگران کرده است. لازم است که مجلس و دولت تمرکز بیشتری بر روی معیشت مردم داشته باشند. اگر مجلس از قانون خود به خوبی پاسداری کند به درستی نیز  اجرایی می‌شود.

ثبت دیدگاه

ثبت