سید مهدی حسینی قائم مقام بانک سپه شد

  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 976

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: در جلسه هیئت مدیره بانک سپه، «دکتر سیدمهدی حسینی» به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل معارفه شد.
به گزارش بانک مردم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در جلسه هیئت مدیره بانک سپه که به ریاست دکتر آیت‌اله‌ابراهیمی مدیرعامل بانک و با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره برگزار شد، «دکتر سیدمهدی حسینی» به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل معارفه شد.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به خدمات دکتر سیدمهدی حسینی در حوزه‌های برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات و پروژه بزرگ بانکداری یکپارچه در بانک سپه، افزود: این انتخاب با توجه به خدمات، توانمندی‌ها و ضرورت نقش‌آفرینی در مأموریت‌های سخت آینده بانک سپه صورت گرفته است.
مدیرعامل بانک سپه مجاهدت مدیران و کارکنان را موجب وثوق نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: طی ماه‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای در بانک سپه انجام شده که نشان از روحیه جهادی و اخلاص مدیران و کارکنان دارد.
وی با تأکید بر اینکه باید در حوزه مشتری‌مداری و خدمت به مردم نقش‌آفرین باشیم، اظهار داشت: هویت انقلابی بانک سپه ایجاب می‌کند که مدیران و پرسنل این بانک با روحیه انقلابی و اخلاص نسبت به وظایف خود و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.
دکتر سیدمهدی حسینی که به سمت قائم مقام مدیرعامل بانک سپه منصوب شده است دارای دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. وی از اسفندماه 1395 تاکنون به‌عنوان عضو هیئت مدیره بانک سپه با نظارت مستقیم بر حوزه‌های مالی، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی، شعب غرب کشور، فناوری اطلاعات، نیروی انسانی، حسابرسی داخلی و ادغام فعالیت داشته است.
افزون بر سوابق خدمتی در بانک سپه، دکتر سیدمهدی حسینی به‌عنوان دبیرکمیسیون هماهنگی امور مالی شورای هماهنگی بانک‌ها، رئیس امور اقتصادی صندوق توسعه ملی، مدیرکل دفتر مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و... طی بیست سال گذشته در سازمان‌ها و نهادهای دولتی، خدمت کرده است. 

ثبت دیدگاه

ثبت