بیمه پارسیان، شرکتی که با بیمه شخص ثالث پایدار است

  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
  • 958

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نسبت توانگری مالی بیمه پارسیان در سال 1400 به رتبه 155 رسیده که البته 40 درصد پرتفوی این شرکت مربوط به بیمه شخص ثالث بوده است.
به گزارش بانک مردم، مجمع عمومی بیمه پارسیان درحالی برگزارشده که مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با مشارکت 69.3 درصد از صاحبان سهام رسیمت یافت است.
در این مجمع هادی اویارحسین مدیرعامل بیمه پارسیان گزارش داد که برای توسعه این شرکت 100 میلیارد تومان افزایش سرمایه در جریان است. همچنین نسبت توانگری مالی شرکت در سال 1400 به رتبه 155 رسید. 40 درصد پرتفوی مربوط به بیمه شخص ثالث بوده است.
علاوه براین 2 هزارمیلیارد تومان سرمایه نیز در شرکت‌های بورسی، غیربورسی، سپرده بانکی و املاک سرمایه‌گذاری شده است. وی در ادامه گفت : 2200 میلیارد تومان ارزش روز کل املاک شرکت است.
براساس آگهی مجمع موسس شرکت بیمه اتکای آوای پارس با سرمایه 500 میلیارد تومان به‌زودی برگزار می‌شود. گروه مالی پارسیان ، بیمه پارسیان، شرکت صبا تأمین پارسیان، سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین و شرکت آتیه پارسیس پارس  هیئت موسسین این شرکت را تشکیل می‌دهند.
پروژه‌ها و ساختمان‌های  شعب در کرج، رشت، آزادی، یزد، شیراز و مشهد در دست اجرا هستند و این پروژه‌ها تا سال 1403 به اتمام خواهد رسید.
 این در حالی است که 900 میلیارد تومان پرتفوی شرکت تا روز چهارشنبه بوده است.
بنا به این گزارش، آنطور که معلوم است شرکت بیمه پارسیان از محل بیمه شخص ثالت توانسته است کسب درآمد قابل توجهی کند. علاوه بر این بیمه پارسیان میزان دارایی و ( املاک) که دارد رقمی 2200 میلیارد تومانی است که این رقم بیشتر از کل میزان منابع سرمایه این شرکت برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه و.. است
به نظر می رسد این شرکت بیمه با مدیریت درست می تواند نه تنها در بیمه شخص ثالت بلکه در سایر بخش های دیگر نیز خوش بدرخشد.
 

ثبت دیدگاه

ثبت