سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور شد

  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱
  • 2235

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ید کامل تقوی‌نژاد از مدیران با سابقه حوزه‌های بانکی و اقتصادی به سمت رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور منصوب شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، مراسم تودیع و معارفه روسای هیات سرپرستی این موسسه روز یکشنبه دوازدهم تیرماه 1401 با حضور دکتر فهیمی معاون حقوقی و امور مجلس در بانک مرکزی، معاونین، روسای ادارات ستادی و سرپرستان مناطق به شکل همزمان و زنده، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر فهیمی در این مراسم ضمن بیان اینکه فعالیت در نظام پولی و بانکی کشور نوعی جهاد محسوب می‌شود  از فعالیت‌ها و خدمات ارزنده  بیش از سه سال حشمت‌الله نظری رئیس پیشین هیات سرپرستی این موسسه به‌عنوان یکی از پیشکسوتان و فعالان نظام بانکی کشور تقدیر و تشکر کردند .
دکتر فهیمی در ادامه با اشاره به این موضوع که در حال حاضر در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم و همچنین بیان سوابق درخشان مدیریتی دکتر تقوی‌نژاد در حوزه اقتصاد و بانکداری کشور نسبت به آینده درخشان موسسه اعتباری نور ابراز امیدواری نمودند.
این گزارش می‌افزاید دکتر تقوی‌نژاد در ادامه این مراسم ضمن تشکر از حسن‌ظن  دکتر صالح آبادی، دکتر فهیمی و دکتر سروش در بانک مرکزی، ابتدا به مدیریت پیشین این موسسه به خاطر تلاش‌های مستمر در چند سال اخیر خسته نباشید گفتند و از اعتمادی که به وی شده نیز تقدیر نمودند.
 ایشان در پایان این مراسم اظهار داشتند این مسئولیت به عنوان یک امانت نزد بنده است و مهم‌ترین وظیفه بنده جلب اعتماد افرادی است که در این موسسه هر گونه حق، نفع یا سهامی دارند. همچنین ساماندهی دارایی‌ها و رعایت حقوق افرادی که در این سنگر خدمت می‌کنند نیز اولویت ما محسوب می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

ثبت