بازار رمزارز رالی صعودی جدیدی را آغاز می‌کند؟

  • ۳ شهریور ۱۴۰۱
  • 579

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: امروز ۳ شهریور ۱۴۰۱، بیت‌کوین همچنان بالای سطح ۲۱هزار دلار قرار دارد، سایر بازار رمزارز نیز حمایت‌های مهم خود را حفظ کردند، اتریوم از مقاومت ۱۶۵۰ دلاری را عبور کرد و ریپل همچنان با مقاومت نزدیک به ۰٫۳۵ دلار مواجه است. رمزارز اتم نیز بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش بانک مردم، گفتنی است بیت‌کوین موج بازیابی خود را آغاز کرد و به بالای منطقه ۲۱۵۰۰ دلاری صعود داشت. در حال حاضر نیز چند نشانه مثبت در روند بیت‌کوین دیده می‌شود. قیمت ممکن است تا سطح ۲۲۰۰۰ دلار افزایش یابد. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین های اصلی به آرامی در حال حرکت به سمت مقاومت نزدیک خود هستند.

تحلیل بیت‌کوین

پس از بسته شدن قیمت در بالای سطح ۲۱۲۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین به آرامی بالاتر رفت. بیت‌کوین توانست منطقه مقاومت ۲۱۵۰۰ دلاری را از میان بردارد. اکنون در تلاش است تا حرکتی مثبت به بالای سطح ۲۱۶۵۰ دلار داشته باشد. اگر گاوها موفق شوند، قیمت می‌تواند به سمت مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار افزایش یابد. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۲۵۰۰ دلار قرار دارد. بالاتر از این سطح نیز قیمت ممکن است حرکت صعودی پیدا کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۲۱۲۰۰ دلار است. حمایت کلیدی بعدی در نزدیکی منطقه ۲۱هزار دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند کاهش دیگری را آغاز کند.

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم بالاتر از سطح ۱۶۲۰ دلار خود را تثبیت کرد. گفتنی است تا این لحظه اتریوم در بالای سطوح مقاومت ۱۶۵۰ و ۱۶۶۵ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۲۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت منطقه مقاومتی ۱۷۵۰ دلار صعود کند.

اگر کاهش دیگری در اتریوم پیش‌رو باشد، قیمت ممکن است تا نزدیکی منطقه پشتیبانی ۱۶۲۰ دلار نزول داشته باشد. حمایت اصلی بعدی در سطح ۱۵۵۰ دلار قرار دارد که در زیر این قیمت، روند اتریوم شتاب نزولی پیدا خواهد کرد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو توانست بالای منطقه ۰٫۴۵ دلار مستقر شود. اکنون در تلاش است تا مقاومت ۰٫۴۶۵ دلاری را از میان بردارد. بالاتر از این مقاومت، قیمت ممکن است منطقه مقاومت ۰٫۴۷۵ دلار را آزمایش کند.

بایننس‌کوین همچنان در زیر محدوده مقاومت ۳۰۰ دلار آمریکا در حال تثبیت است. بسته شدن بالاتر از مقاومت ۳۰۰ دلار ممکن است قیمت را به بالای ۳۰۵ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی در روند صعودی روی ۳۱۲ دلار است.

سولانا بیش از ۳ درصد افزایش یافته است و حرکت واضحی در بالاتر از سطح مقاومت ۳۵ دلار نشان داده‌ است. مقاومت اصلی بعدی قیمت نزدیک به سطح ۳۶٫۵۰ دلار قرار دارد. بالاتر آن قیمت ممکن است ۳۸ دلار را نیز آزمایش کند.

دوج‌کوین به خوبی بالاتر از حمایت ۰٫۰۶۵ دلار باقی مانده است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۰٫۰۷۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

قیمت ریپل نیز در زیر منطقه مقاومت ۰٫۳۵ دلار در حال تثبیت است. بسته شدن کندل بالاتر از سطح ۰٫۳۵ دلار ممکن است شروع یک روند افزایشی جدید در قیمت باشد.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ثبت