پول ۲۵۰۰سپرده‌گذار مؤسسه مالی منحل‌شده بازگردانده شد

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
  • 2624

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگرداندن پول دو هزار و پانصد نفر از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری امید جلین، در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، آسیابی صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازگرداندن طلب سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری امید جلین، اظهار کرد: با توجه به منحل شدن موسسه مالی و اعتباری امید جلین، سپرده گذاران این مؤسسه خواستار برداشت اصل پول خود از حساب این موسسه بودند.

وی اضافه کرد: با با تدبیر اتخاذ شده از سوی دستگاه قضایی استان، اصل پول سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری منحل شده امید جلین بدون طی تشریفات حقوقی و فقط با صدور گزارش اصلاحی در شورای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات انجام شده، سپرده گذاران به پول خود رسیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه با این تدبیر در مجموع بیش از ۴۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان از پول ۲ هزار و ۴۵۶ سپرده گذار این موسسه طی پارسال و امسال به آنان بازگردانده شد، تصریح کرد: به این ترتیب سپرده گذاران به جای طرح دادخواست در دادگاه و طی تشریفات قانونی که تا یکسال هم زمان می بُرد حداکثر در ۱۵ روز پس از صدور گزارش اصلاحی در شورای حل اختلاف، پول خود را دریافت می کنند.

آسیابی، جلوگیری از تشکیل پرونده های جدید، کاستن از شلوغی محاکم و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم را از مزایای ابتکار عمل دادگستری استان برای تسریع در پرداخت پول سپرده گذاران این موسسه در استان برشمرد.

ثبت دیدگاه

ثبت