کدام رمزارز صدرنشین خواهد بود؟

  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
  • 484

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ارزش اتریوم در معاملات روز شنبه به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسید، اما طی روز سود آن کاهش یافت. البته این توکن همچنان بالای ۱۷۰۰ دلار معامله می‌شود زیرا احساسات بازار صعودی است و بیت‌کوین نیز روز مشابهی را تجربه کرد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، بیت‌کوین (BTC) در روز شنبه به معاملات بالای ۲۱ هزار دلار ادامه داد، با این حال اکنون حرکت صعودی دیروز اندکی کمرنگ شده بود.

این توکن در اوایل معاملات امروز به بالاترین سطح ۲۱ هزار و ۶۱۳.۸۶ دلار رسید، اما قیمت‌ پس از مدتی به ۲۰ هزار و ۶۵۱.۰۶ دلار کاهش یافت. این کاهش زمانی رخ داد که توکن نتوانست نقطه مقاومت ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلاری خود را حفظ کند؛ زیرا خرس‌ها با این حرکت مبارزه کردند. این افت زمانی رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد، شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) با سطح مقاومت خود در ۵۵.۴۰ برخورد می‌کند.

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌کوین با ۲۱ هزار و۳۵۶.۳۴ دلار معامله می‌شود زیرا حرکت صعودی به آرامی باز می‌گردد اما تا زمانی که شاخص قدرت نسبی از سقف ذکر شده عبور نکند، ممکن است شاهد افزایش قابل‌توجهی نباشیم. علاوه بر این، اکنون میانگین متحرک ۱۰ روزه با همتای ۲۵ خود در آستانه تلاقی قرار دارد که می‌تواند کاتالیزور دیگری برای افزایش بیشتر قیمت باشد.

اتریوم

ارزش اتریوم (ETH) برای شروع آخر هفته عمدتاً بالاتر بود زیرا توکن از سطح مقاومت خود عبور کرد و در روز شنبه شاهد صعود دومین توکن بزرگ جهان به قله ۱۷۳۹.۴۳ دلار بودیم و زمانی رخ داد که قیمت‌ها از سقف ۱۷۰۰ دلار گذشت. البته این رقم از اوج قبلی مقداری کاهش داشته است، به‌طوری‌که اکنون با قیمت ۱۷۲۱.۱۵ دلار معامله می‌شود.

مشابه بیت‌کوین، به نظر می‌رسد که گاوها ترجیح داده‌اند موقعیت‌های قبلی خود را ببندند و سود خود را تضمین کنند، زیرا عدم اطمینان بازار افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه در این نوسانات نقش داشته است، به‌طوری‌که این شاخص اکنون روی ۵۸.۰۰ قرار دارد که نزدیک به سقف ۶۰.۰۰ است.

گاوها همچنان به هدف قرار دادن ۱۸۰۰ دلار ادامه می‌دهند اما برای بدست آوردن این نقطه قدرت، توکن نیازمند غلبه بر مانع آتی خود است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۰۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲.۸۸ میلیارد دلار است که ۲۹.۸۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۰ میلیارد دلار است که ۷.۸۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۷.۸۵ میلیارد دلار است که  ۹۳.۰۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۷ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۱ هزار و ۵۴۲.۲۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۱۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۷۶۷.۱۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۸۲ درصد افزایش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۹۵.۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۵ درصد افزایش

۶-  کاردانو

قیمت: ۰.۵۱۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۹ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۳۵۵۶دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۴۹ درصد کاهش

۸-  سولانا

قیمت: ۳۵.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۲ درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۴۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۵ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت:۷.۷۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۹ درصد کاهش

ثبت دیدگاه

ثبت