۴خدمت بانک مرکزی در پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • 419

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی پس از بازبینی و طی مراحل نهایی، ظرف چند روز آینده از طریق پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک ارائه می‌شود.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایبِنا؛ معاون فناوری های نوین این بانک با بیان اینکه ظرف چند روز آینده برخی خدمات پرکاربرد این بانک به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک منتقل می شود، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری نزدیک میان وزارت ارتباطات با اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی توانستیم چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی را به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک منتقل کنیم که مراحل نهایی و بازبینی خود را می گذراند و ظرف چند روز آینده و پس از بازبینی های نهایی عملیاتی خواهد شد و بانک مرکزی نیز به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک متصل می شود.

دکتر محرمیان با برشمردن این چهار خدمت توضیح داد: نخستین خدمت شامل استعلام تمام حساب های یک فرد در تمام بانک های کشور است، دومین خدمت نیز استعلام چک های برگشتی است که رفع سوء اثر نشده است. 
وی افزود: سومین خدمت شامل نمایش حساب های مسدود شده فردی است که در شبکه بانکی چک برگشتی دارد. بنابراین در صورتی که حسابهای فردی بابت چک برگشتی مسدود شده باشد، این موارد نیز برای وی نمایش داده می شود و می‌تواند حساب های مسدودی را مشاهده کند و خدمت پرکاربرد چهارم نیز شامل لیست تسهیلاتی است که یک فرد از شبکه بانکی دریافت کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت