مدیر جدید ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین منصوب شد

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • 486

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شدکه روی زندگی و اقتصادکشور تاثیر قابل توجهی دارد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصاد آنلاین؛ با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل، محمدرضا خورسندی و مسعود شریفات اعضا هیات مدیره، سهراب صادقی معاونت امور بانکی و همکاران مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین، جلسه معارفه هادی حیدری به عنوان مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی برگزار شد.

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در این مراسم با اشاره به اهمیت واحد مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی گفت: این واحد یکی از مهمترین بخش ها برای هر بانک و البته اقتصاد است.مطالعات و تحقیقات این واحدعلاوه بر بانک‌ها برای اقتصادکشور هم مهم است و باید در عین رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی به فکر تعالی سازمان و کشور باشد.

هادی حیدری، مدیر ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین شد

بهاروندی در ادامه تصریح کرد: امروزه اقتصاد کشور نیازمند سرمایه انسانی است و آنچه می تواند اقتصاد کشور و آینده آن را بسازد، همین سرمایه انسانی متخصص و البته ثبات مدیریت است. نگاه به اقتصاد از گذشته تا کنون نشان می‌دهد که آنچه می تواند باعث عبور از تکانه‌های اقتصادی شود، ثبات مدیران اقتصادی است.

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین افزود: تغییر مدیران در رده های بالا، موجب عدم ثبات تصمیم گیری و اجرا می‌شود. با ورود و خروج هر مدیر، فرآیند تصمیم گیری تغییر می کند و بعضا تصمیم های متناقض از قبل گرفته و به اجرا گذاشته می شود. این همان دلیلی است که اقتصاد به ثبات نمی رسد و شاهد انباشت تصمیم گیری های نادرست در اقتصاد هستیم.

وی با تاکید بر این که در نهایت اقتصاد وارث تناقض در تصمیم گیری هاست، اظهارداشت: اقتصاد در کنار نیروی سرمایه انسانی متخصص به ثبات تصمیم گیری نیاز دارد چراکه همه ما افرادی هستیم که کشور بر روی ما سرمایه گذاری کرده و باید به دنبال درس گیری از تجربیات و خطای دیگران باشیم، و آنها را تکرار نکنیم.

بهاروندی با اشاره به روال برخی تصمیم گیری ها در کشورهای دیگر و مقایسه آن با شرایط فعلی اقتصاد گفت: در حال حاضر متاسفانه برخی تصمیم گیری ها که اقتصاد را با تکانه های زیادی مواجه می کند بصورت یک جانبه و دستوری ابلاغ و اجرا می شود، بدون اینکه کار کارشناسی انجام شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین از مدیریت ریسک خواست تا با مطالعه بر روی موضوعات مختلف که روی زندگی مردم و اقتصاد تاثیر قابل توجهی دارد، به کمک اقتصاد بیایند.

ثبت دیدگاه

ثبت