استقبال گسترده زائران اربعین حسینی از خدمات پولی بانک شهر

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
  • 728

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: داود طبسی با اشاره به خدمات رسانی بانک شهر به میلیون ها نفر از عاشقان دلسوخته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،گفت: با پیش بینی عزیمت تعداد زیادی از هموطنان به شهرهای کربلا و نجف اشرف؛ با تشکیل ستاد اربعین و برپایی موکب، استقرار خودپردازهای سیار و اعزام همکاران به مناطق مرزی مهران و شلمچه ، خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی از سوی بانک شهر بانک شهر به صورت گسترده انجام گرفت.

به گزارش بانک مردم، طبسی با بیان اینکه خدارا شاکر هستیم که توانستیم با تلاش شبانه روزی همکاران داوطلب بانک، رضایتمندی زائران حسینی را در ارائه انواع خدمات بانکی و غیربانکی به دست بیاوریم، تصریح کرد: خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور با پرستاری 24 ساعته توانست، مشکل نقدینگی زائران را به خوبی مرتفع کند.

وی در ادامه از برداشت بیش از 65 میلیارد ریال پول نقد از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین تراکنش های برداشت وجه نیز مربوط به دستگاه های خودپرداز مستقر در پایانه مرزی مهران بوده است.

مدیرامور شعب استان های بانک شهر به 35 هزار تراکنش برداشت وجه از دستگاه های خودپرداز بانک شهر در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: همچنین در حدود 137 میلیارد ریال انتقال وجه بواسطه خودپردازهای بانک در مرزهای کشور انجام شده است.

طبسی در پایان عنوان کرد: خدا را شاکریم که کارکنان بانک شهر در سال جاری؛ با برپایی موکب ها و خدمت رسانی به زوار حسینی جلوه های زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت سیدالشهدا (ع) را خلق کردند.

ثبت دیدگاه

ثبت