استقلال و پرسپولیس میهمانان کیش اینوکس 2022

  • ۲ مهر ۱۴۰۱
  • 480

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم-رضا اقبالی: چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس 2022) با حضور شرکت‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و ارکان بازار سرمایه در حالی برگزار می‌شود که امسال دو میهمان ویژه دارد، بر همین اساس نمایندگان این دو باشگاه بزرگ (استقلال و پرسپولیس) میهمان کیش اینوکس هستند تا در حاشیه این رویداد بزرگ مالی با سهامداران و خبرنگاران این حوزه به بحث و گفتگو بپردازند.

کیش اینوکس 2022 به عنوان ویترین اقتصادی، در 25 مهر ماه با حضور مقامات کشوری رسما آغاز به کار می‌کند در این رویداد، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی همچون، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان خصوصی سازی، دبیرخانه سازمان مناطق آزاد، منطقه آزاد کیش، بیمه مرکزی، بانک های دولتی و خصوصی، سازمان بورس و سایر ارکان بازار سرمایه شامل شرکت بورس تهران، بورس کالا، فرابورس و بورس انرژی مشارکت و همکاری دارند.

نهمین رویداد کیش اینوکس به میزبانی شرکت بهاران تدبیر کیش، 25 تا 28 مهر با حضور بیش از 200 بنگاه اقتصادی و برگزاری 20 همایش و نشست در حوزه های مالی و اقتصادی در فضایی معادل 20 هزار متر مربع ، در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های جزیره کیش برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی رویداد کیش اینوکس به نشانی  ww.kishinvex.ir  مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت