بانک سامان به دارندگان بلوبانک خدمات حضوری نمی‌دهد

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • 8164

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دارندگان حساب بلوبانک به عنوان پلتفرم موفق نئوبانک کشور در صورت مراجعه به شعب فیزیکی بانک سامان از خدمات حضوری دریافت نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بانک مردم، بلوبانک که یکی از جذاب‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک بانک سامان است و در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مشتریان بسیاری را جذب این بانک کند اما مشتریان بلوبانک با وجود شعب قابل توجه بانک سامان از دریافت خدمات حضوری محروم هستند.

یکی از مشتریان بلوبانک در گفتگو با بانک مردم گفت: برای دریافت پرینت حساب به شعب بانک سامان مراجعه کردم اما آنها گفتند حساب دارندگان بلوبانک با بانک سامان متفاوت است و ما دسترسی به حسابهای بلوبانک را نداریم. البته بنده از این اپلیکیشن پرداخت راضی هستم اما برایم عجیب بود که به مشتریان بلوبانک خدمات حضوری ارائه نمی‌شود.یکی از مشکلات مهم دارندگان بلوبانک این است که اگر بخواهند برای ضامن وام شدن و یا کار اداری دیگر پرینت حساب تایید شده دریافت کنند این امکان برایشان فراهم نیست. یا "بلوکارت داران" نمی توانند مانند مشتریان سایر بانکها از بانک مورد نظر خود اصلا وامی دریافت کنند.
همچنین بلوبانک هنوز امکان دریافت کارت هدیه را برای مشتریان خود حتی در شعب بانک سامان فراهم نکرده است. با توجه به اینکه بلوبانک کارت بانکی ارسال می‌کند می‌تواند با دریافت هزینه کارت هدیه، کارتهای هدیه را به درب منازل مشتریان ارسال کند و این خدمت فلسه بانکداری غیرحضوری و دیجیتال را زیر سوال نمی‌برد.


حذف خدمات فیزیکی فلسفه ایجاد بانکداری دیجیتال است و بلوبانک موفق شده در مدت کوتاهی به اهداف اصلی خود دست یابد اما از نظر مشتریانی که به خدمات حضوری عادت کرده اند و یا قصد دارند از خدماتی مانند تسهیلات استفاده کنند بانکداری دیجیتال هنوز معایبی دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت