توضیحات مبهم و عجیب بانک آینده درباره واریزهای 40 همتی!

  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
  • 1002

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک آینده با انتشار مطلبی در سایت خود هیچ توضیح واضحی درباره واریز و برداشت اشتباهی مبالغ نجومی ارائه نکرد.

به گزارش بانک مردم، بانک آینده سرانجام ۹ روز پس از واریز و براشت ۴۰ هزار میلیارد تومان برای ۳۰ مشتری این بانک توضیحی در این باره منتشر کرد اما در کمال تعجب این توضیحات علاوه بر اینکه دارای غلط نگارشی فراوان است، به خیلی از سوالات هم پاسخ نمی‌دهد.

بانک آینده در توضیحی کوتاه نوشته: «اخیراً برخی از مشتریان بانک آینده پیامکی گویای واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بوده؛ از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط، با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.بانک آینده همواره در حفظ اعتبار نزد مشتریان عزیز خود، نهایت اهتمام را داشته و آن را در صدر سرمایه‌های خود می‌داند.»

به گزارش بانک مردم، بانک آینده در این شبه‌توضیحات پر از غلط نگارشی به هیچ کدام از سوالات پاسخ نداده که چرا چنین مشکلی به وجود آمده و برای چند نفر چنین فاجعه‌ای رخ داده و آیا مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان فقط یک عدد یا پول واقعی بوده است؟

چه کسی یا کسانی این اشتباه را مرتکب شده بودند و آیا بانک آینده تضمین می‌کند که برای کسانی که واریز اشتباهی رخ داده هیچ مشکل مالی (مانند مالیات و...) به وجود نیاید؟

بانک آینده به هیچ کدام از این سوالات پاسخ نداده اما به زودی اقتصاد۱۰۰ گزارشی از پشت پرده این اتفاق منتشر خواهد کرد تا شاید مسئولان بانک آینده مجبور به پاسخگویی شوند.

ثبت دیدگاه

ثبت