جلسه مسئولان بورس با مدیران بانک آینده؛ آخرین وضعیت وآیند

  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • 826

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سهامداران بانک آینده (با نماد بورسی وآیند) بعد از مدتها خبر مثبت شنیدند چراکه با اظهارات مسئولان سازمان بورس، امیدواری ها برای بازگشایی نماد بانک آینده در فرابورس ایران افزایش یافته است.

به گزارش بانک مردم، ولی اله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بازگشایی نمادهایی که به مدت طولانی متوقف شده‌اند به بورس24 اعلام کرد : سیاست سازمان بورس و اوراق بهادار جلوگیری از توقف طولانی نماد ها در بازار است، در همین راستا با شرکت هایی که نمادهایشان به مدت زیادی متوقف شده، جلسات مداوم داشتیم و در صورتی که به نتیجه مناسب برسیم، این نماد ها بازگشایی خواهند شد.

به گفته وی، مدیریت نظارت بر ناشران تالش می کند بین نقدشوندگی سهام و افشای اطلاعات تعادل برقرار کند. لذا چنانچه افشای اطلاعات ناشر به حد قابل اتکا برسد نماد معاملاتی بازگشایی می شود.

جعفری در مورد آخرین وضعیت بازگشایی نماد «وآیند» گفت: دلیل توقف نماد بانک آینده این بود که مجامع سنوات اخیر آن برگزار نشده و موضوع بعدی هم مربوط به افشای برخی اطلاعات است. با بانک جلسات متعددی در خصوص بازگشایی نماد برگزار شده است.

وی گفت: بررسی های مقتضی در سازمان بورس در حال انجام است و در صورت حصول نتیجه مناسب ، نماد معاملاتی بانک آینده برای بازگشایی اعلام خواهد شد.

گفتنی است ، نماد بانک آینده از شهریور 1400 در بازار پایه فرابورس متوقف است و سهامداران به صورت پراکنده اعتراضاتی به مسئولان بانک آینده و مسئولان نظارتی داشتند اما تاکنون مشکل این نماد حل نشده است.

ثبت دیدگاه

ثبت