آغاز فعالیت بانک «الاهلی» عراق در عربستان سعودی

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
  • 269

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک «الاهلی» عراق روز شنبه اعلام کرد که برای اولین بار در تاریخ عراق، فعالیت خود را در عربستان سعودی آغاز کرده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از «الفرات نیوز»، بانک الاهلی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که «ایمن السیاری»، رئیس بانک مرکزی عربستان سعودی پروانه فعالیت های بانکی را به «زید بن عبدالعزیز»، مدیر اجرایی بانک الاهلی عراق در عربستان با حضور «ایمن ابودهیم»، مدیر عامل این بانک عراقی و «ندیم قبوات»، نایب رئیس اجرایی گروه «کپیتال بانک» تحویل داده است.

این مراسم در حاشیه کنفرانس بانکی در شهر ریاض عربستان انجام شد.

ایمن ابو دهیم بر اهمیت حضور بانک الاهلی عراق در این کنفرانس ها تاکید کرد و گفت که تبادل اندیشه و تجربه و همکاری در زمینه های مختلف و همچنین ارتباط با نمایندگان بانک های پیشگام در منطقه و جهان و ایجاد فرصت های شغلی در بازار عربستان از جمله مسائلی است که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

از سوی دیگر، زید بن عبدالعزیز از شرکت بانک الاهلی عراق در این کنفرانس که نماد قدرت اقتصادی عربستان سعودی در منطقه است ابراز خرسندی کرد و گفت که اکنون فرصت بسیاری مناسبی برای بانک عراقی فراهم شده تا خدمات و تجربه های متنوع خود را به متخصصان و سرمایه گذاران آسیایی و اروپایی و آمریکای شمالی معرفی کند.

همچنین وی افزود که کنفرانس بخش مالی فرصتی مناسب برای بانک الاهلی عراق است تا از نزدیک شاهد جهش های کیفی باشد که بخش خدمات مالی عربستان سعودی به طور موازی با جهش خدمات در این کشور رقم زده است و امکان تبادل آرا و تجارب با نمایندگان بانک های پیشگام در این کنفرانس فراهم شده است.

(منبع خبر: ایلنا)

ثبت دیدگاه

ثبت