اعلام ساعت کاری بانک کارآفرین در نوروز و ماه رمضان

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
  • 412

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان ساعت کاری شعب و ستاد بانک کارآفرین تغییر و اعلام شد.

به گزارش بانک مردم، بر این اساس ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در ایام نوروز در تاریخ ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲، برای حضور کارکنان شعب ۸صبح الی۱۳ و برای ارائه خدمات به مشتریان محترم ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ساعت حضور کارکنان ستادی نیز در دومین هفته سال جدید (۵ الی۱۰ فروردین ماه) با احتساب شناوری۳۰دقیقه ای ۸ (۸:۳۰) صبح الی۱۳ (۱۳:۳۰) خواهد بود.

ساعت کاری شعب در ماه مبارک رمضان
همچنین ساعت کاری شعب تهران و شهرستان از ۱۴ فروردین ماه الی پایان ماه مبارک رمضان نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.

ساعت حضور کارکنان شعب تهران و شهرستان از تاریخ ۱۴ فروردین تا ۳۱ فروردین از روز شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۴ و برای خدمت رسانی به مشتریان ۷:۴۵ الی ۱۳:۴۵ خواهد بود.

همچنین ساعت کاری شعب تهران و شهرستان در این ایام در روزهای پنج شنبه ۷:۳۰ الی ۱۳ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۴۵ الی ۱۲:۴۵ خواهد بود.

بر اساس این گزارش ساعت کاری، کارکنان واحدهای ستادی بانک کارآفرین نیز از تاریخ ۱۴ فروردین تا ۳۱ فروردین ماه با احتساب شناوری ۳۰ دقیقه ای در روزهای شنبه تا چهارشنبه۷(۷:۳۰) الی ۱۴(۱۴:۳۰) و در روزهای پنج شنبه ۷(۷:۳۰) الی ۱۳(۱۳:۳۰) خواهد بود.

قابل ذکر است که ساعت کاری پس از ایام ماه مبارک به روال سابق خود باز خواهد گشت.

شعبه منطقه آزاد ( کیش ) نیز بر اساس ساعات اعلامی از سوی سازمان منطقه آزاد فعالیت خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت