پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ارتحال امام‌‌(ره)

  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
  • 278

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، در پیامی سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متن این‌ پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 


چهاردهم خردادماه یادآور فقدان و اندوه عروج ملکوتی بزرگمردی است که تدبیر، آزاد اندیشی و آزادی‌خواهی‌اش بذر ایمان، حماسه، ایثار و همبستگی را در دل مردمان این مرز و بوم کاشت.

پیشوایی که تدابیر هوشمندانه اش روشنی بخش مسیر حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی گردید و اندیشه‌هایش زمینه ساز وحدت و همدلی بیش از پیش ملت بزرگ ایران برای حراست و حفاظت از انقلابی شد که مایه فخر جهان اسلام و پشتیبان مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان است. انقلابی که هم اینک تحت رهبری و فرماندهی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی همچنان عزتمند و پایدار و در مسیر تعالی و بالندگی قرار دارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک کشاورزی فرارسیدن سی و چهارمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به همه مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم، اراده و قدم های ما را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش مستحکم گرداند.


 

                                                                                                              فرشید فرخ نژاد

ثبت دیدگاه

ثبت