قائم مقام موسسه اعتباری ملل درگذشت

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
  • 6039

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: محمد رضا مروجی چهره پیشکسوت بانکی و قائم مقام موسسه اعتباری ملل در سن ۵۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش بانک مردم و به نقل از صدای بورس، محمد رضا مروجی چهره پیشکسوت بانکی و قائم مقام موسسه اعتباری ملل دار فانی را وداع گفت.

محمدرضا مروجی قائم مقام موسسه ملل از پیشکسوتان و نیک‌نامان نظام بانکداری اسلامی ایران و قائم مقام موسسه اعتباری ملل بود که تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها در جهت شفافیت و روشنگری خبری داشت.

این چهره ماندگار صنعت بانکداری همواره تعامل با مشتریان و ایده‌های مختلف نوآورانه و کارآفرینی به خصوص در میان قشر دانشجو و تحصیل‌کرده را در مسیر رسیدن به تعالی شبکه پولی و مالی را مدنظر قرار می‌داد.

موسسه اعتباری ملل در پیام تسلیت خود نوشته است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

با کمال تاسف و تاثر مصیبت در گذشت قائم مقام فقید موسسه اعتباری ملل جناب آقای حاج محمدرضا مروجی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده بزرگ ملل صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.»

محمدرضا مروجی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت امور بانکداری و کارشناسی مدیریت تبلیغات تجاری بوده و دارای سابقه فعالیت به عنوان عضو غیر موظف هیات ‌مدیره اتحادیه تعاونی‌های اعتبار خراسان، معاون مالی و اداری موسسه اعتباری ملل بوده و در آخرین سمت ایشان عضو موظف هیئت ‌مدیره، قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی موسسه اعتباری ملل و همچنین رئیس هیات مدیره شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس بود.

یک عارضه مزمن دلیل درگذشت وی اعلام شده است.

 

ثبت دیدگاه

ثبت