اختلال سامانه‌های ساتنا و پایا تکذیب شد

  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲
  • 5247

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: درحالی برخی منابع خبری از اختلال در سامانه‌های ساتنا و پایا طی روز جاری خبر میدهند که پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان میدهد اختلالی در سامانه های پایا و ساتنا وجود ندارد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از تسنیم، از صبح امروز برخی منابع خبری از اختلال گسترده در سامانه‌های ساتنا و پایای بانک مرکزی خبر میدهند و تأکید دارند طبق گزارش‌های مردمی این سامانه‌ها در اکثر بانک‌ها با مشکل همراه شده است.

اما پیگیری خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد که اختلالی در سامانه‌های ساتنا و پایا وجود ندارد و تنها یک بانک با مشکل همراه شده بود.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در همین ارتباط به تسنیم گفت: کلیه زیرساخت‌های تسویه بین بانکی، شامل سامانه های ساتنا و پایا در بانک مرکزی بدون وقفه و اختلال در حال ارائه خدمت می‌باشند و هیچ اختلالی در عملکرد سامانه های تسویه بانک مرکزی وجود ندارد.

او تأکید کرد: از صبح امروز تنها در بانک شهر، امکان صدور دستور پرداخت ساتنا به دلیل بروزرسانی زیرساخت‌ها با اختلال مواجه بوده که در حال پیگیری برای رفع موضوع هستیم. تاکید می‌گردد این اختلال فقط در بانک شهر ایجاد شده و همکاران فنی در حال پیگیری رفع موضوع هستند.

ثبت دیدگاه

ثبت