اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام زنان خانه‌دار برای بیمه رایگان

  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • 185

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه به همت دولت سیزدهم ظرفیت خوبی برای بیمه شدن رایگان زنان خانه دار پیش بینی شده است، گفت: امیدواریم بانوان این استان از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند.

به گزارش بانک مردم و  نیّر الهامی روز چهارشنبه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، فردا / ۳۰ فروردین/ آخرین مهلت ثبت نام زنان خانه‌دار روستایی و عشایری در این طرح رایگان است.

 
وی اضافه کرد: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات این طرح دولت سیزدهم اظهار کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می شوند.

الهامی ادامه داد: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می شود.

وی گفت: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت