همایش ملی شهرت و اعتبار بانک مرکزی برگزار می‌شود

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 379

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نخستین همایش ملی شهرت و اعتبار بانک مرکزی و نقش آن در اثربخشی سیاست‌های پولی و ارزی فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایبنا، نخستین همایش ملی شهرت و اعتبار بانک مرکزی در اثربخشی سیاست‌های پولی و ارزی با همکاری اندیشکده اقتصاد ایران دانشگاه امام صادق (ع) و موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.

محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی و مهدی صادقی شاهدانی؛ رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان سخنران افتتاحیه، آغازگر این همایش هستند.

طبق برنامه مجید قاسمی؛ مدیر عامل بانک پاسارگاد، شمس الدین حسینی؛ رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس و طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی نیز به عنوان سخنرانان سیاستی در این همایش حضور دارند.

 

همایش ملی شهرت و اعتبار بانک مرکزی برگزار می‌شود
همچنین عباس دادجوی توکلی پژوهشگر و فعال حوزه پولی و بانکی، مهراب کیارسی استادیار دانشگاه اُتاوا کانادا از دیگر سخنرانان این همایش هستند و در ادامه این نشست مهدی هادیان معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی نیز به ارائه مقاله خواهد پرداخت.

این همایش با برگزاری مراسم معرفی مقالات و تقدیر از برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

همایش ملی شهرت و اعتبار بانک مرکزی برگزار می‌شود

 

ثبت دیدگاه

ثبت