عوامل موفقیت بانک ایران زمین چیست؟

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳
  • 133

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:‌ اولین دوره همایش سراسری سال جاری معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین، همسو با برنامه جامع عملیاتی مدیریت امورشعب این بانک، با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری، با حضور مدیر و معاونین منطقه، برگزار شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالقیوم یمرلی مدیر استان لازمه حیات هر بانکی را حضور در میدان رقابت و جذب منابع ارزان قیمت بیان کرد و گفت: همکاران در شعب باید با فعالیت مؤثر و رو به رشد در جهت پیشرفت شعبه خود گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

یمرلی تمرکز و انگیزه کارکنان به تحقق اهداف تعیین شده بانک را ضروری دانست و افزود: همکاران با تلاش مضاعف و بازاریابی دقیق، محصولات بانک را به مشتریان معرفی کرده و آنان را از نحوه خدمت رسانی این محصولات مطلع کنند.

در ادامه این همایش جواد سعادتی معاون اجرائی این منطقه به تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال پرداخت و از همکاران خواست تا با مطالعه دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک، دانش بانکی خود را به روز کرده و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان استفاده کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت