بانک ایران‌زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۳
  • 102

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک ایران زمین با هدف بهبود خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، سرویس جدیدی به نام «چاپار هوشمند» را راه‌اندازی کرده است. بر همین اساس کارمزد ارسال پیامک‌های بانکی برای مشتریان، از طریق این سرویس متناسب با میزان استفاده آنها از این خدمات محاسبه می‌شود.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، برای کاربران پرتعداد نیز تعرفه‌های متناسب در نظر گرفته شده است.

اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در این خصوص گفت: هدف ما از راه‌اندازی چاپار هوشمند، ارائه خدمات منصفانه‌تر و شفاف به مشتریان است. این سرویس نه تنها هزینه‌ها را بهینه می‌کند، بلکه مشتریان را به استفاده هوشمندانه از خدمات بانکی تشویق می‌کند.

این سرویس به‌صورت (با ارسال پیامک و در صورت تایید مشتری) خودکار برای تمامی مشتریان بانک فعال شده است و نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، محاسبات کارمزد بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی انجام می‌شود و در صورت مصرف، حجم مذکور مجدد بنا به درخواست مشتری به صورت خودکار تمدید می شود.

گفتنی است راه‌اندازی «چاپار هوشمند» بخشی از برنامه تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که با تمرکز بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری، در راستای ارائه خدمات بانکی مدرن و کارآمد طراحی شده است.

مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۴۸۰۹-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

ثبت