شعب مؤسسه ملل، خوب کار نکردند به ۱۳۶ زنگ بزنید

  • ۲۸ آبان ۱۴۰۴
  • 82

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بازرس کل بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت ارائه‌نکردن خدمات مطلوب توسط شعب مؤسسه ملل، مشتریان می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۶ به سازمان بازرسی اعلام کنند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه به همراه هیئت بازرسی در قالب سه تیم، از تعدادی از شعب مؤسسه ملل در مناطق شرق، مرکز و غرب تهران بازدید کرد.

در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با موضوع بازدید سرزده از دستگاه‌های خدمت‌رسان و هم‌زمان با تعیین هیئت سرپرستی برای مؤسسه اعتباری ملل، جعفر حسینی بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه به همراه هیئت بازرسی در قالب سه تیم، از تعدادی از شعب مؤسسه ملل در مناطق شرق، مرکز و غرب تهران بازدید کرد.

در این بازدید بازرس کل بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی در جریان آخرین وضعیت نحوه خدمات‌دهی شعب به مشتریان قرار گرفت؛

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید به پرسنل شعب دررابطه‌با ارائه خدمات مطلوب و بدون وقفه به مشتریان تأکید شد.

همچنین به مسئولین شعب توصیه شد که همکاری حداکثری با هیئت سرپرستی مؤسسه در ایام مدیریتشان صورت پذیرد.

حسینی در جریان این بازدید تأکید کرد: در صورت عدم ارائه خدمات مطلوب، مشتریان می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۶ به سازمان بازرسی اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت