چگونه برنده جایزه وین کارت بانک سامان شویم؟/ جزئیات طرح تشویقی ویژه برای مشتریان وین 

  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • 5698

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: علاقه‌مندان به افتتاح سپرده وین می‌توانند به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر از مزایای طرح تشویقی جدید ما در این دوره استفاده کنند. براساس این طرح افرادی که برای اولین‌بار در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا پایان مهرماه اقدام به افتتاح سپرده وین کنند و افرادی که پیش از۲۰ شهریور سپرده وین خود را بسته‌اند و دوباره تا پیش از پایان مهرماه نسبت به افتتاح آن اقدام کنند، علاوه بر امتیازهایی که در مهرماه که ازطریق تراکنش‌های الکترونیکی کسب کرده‌اند ۵درصد از مجموعه امتیازات مهر آنها به امتیازاتشان افزوده می‌شود تا شانس بیشتری برای کسب جوایز قرعه‌کشی این ماه داشته باشند.

به برنده‌شدن عادت کنید

در سری اول و دوم قرعه‌کشی‌های ماهانه وین‌کارت حدود ۳هزار نفر طعم خوش برنده شدن را چشیدند و میلیون‌ها ریال جایزه نقدی به حسابشان واریز شد، آن‌ها برای برنده‌شدن کار سختی در پیش نداشتند؛ برنده شدن در این قرعه‌کشی فقط با یک تغییر ساده در زندگی آن‌ها اتفاق افتاد؛ این تغییر، استفاده از وین‌کارت در خریدهای روزمره‌شان بود. ما با استفاده از دیدگاه‌های ارزشمند شما و تجربه‌هایی خوب از دو سری قبل، سری سوم قرعه‌کشی وین‌کارت را با تغییرات جالب‌توجهی آغاز کرده‌ایم که علاوه بر امکان بهره‌مندی شما از سود بانکی، دست شما را برای کسب امتیاز و برنده شدن بازتر می‌کند. فراموش نکنید که با وین‌کارت شما هرماه شانس برنده شدن دارید، پس اگر ‌به استفاده از وین‌کارت عادت کنید می‌توانید به برنده شدن هم عادت کنید.

وین‌کارت چیست؟

وین‌کارت، یک کارت بانکی است که به وسیله آن می‌توانید از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خرید‌های روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنید و هر ماه در قرعه‌کشی ۲۵۱ جایزه نقدی شرکت کنید. یکی از ویژگی‌های جدیدی که در سری سوم به وین‌کارت اضافه کرده‌ایم این است که شما علاوه بر داشتن شانس شرکت در قرعه‌کشی ماهانه ۵ میلیارد ریال، در صورت تمایل می‌توانید بابت سپرده خود سود هم دریافت کنید.

برای شرکت در قرعه‌کشی وین‌کارت کافی است دو کار انجام دهید:

۱) افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت

۲) کسب امتیاز و بالا بردن شانس برنده شدن

چگونه افتتاح حساب کنیم و وین‌کارت بگیریم؟

همان‌طور که گفتیم ما به سپرده‌ وین‌کارت شما سود می‌دهیم و بنابراین شما می‌توانید به دلخواه و بر اساس علاقه و شرایط مالی خود، یکی از انواع حسابهای ذکرشده در جدول زیر را به‌عنوان حساب وین خود تعیین کنید.

نوع سپرده

میزان سود

حداقل موجودی مشمول سود (ریال)

سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز وین

۰ درصد

-

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وین

۱ درصد

۵۰۰٫۰۰۰

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وین برتر

۷ درصد

۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

توجه: سود قابل پرداخت برای سپرده‌های کوتاه‌مدت روزشمار است؛ به این معنی که محاسبه سود سپرده‌ فقط برای روزهایی انجام می‌شود که مانده روزانه سپرده شما برابر یا بالاتر از حداقل‌های مشخص‌شده (۵۰۰ هزار ریال و یا ۵۰ میلیون ریال) باشد؛ به‌این‌ترتیب در روزهایی که مانده موجودی کمتر از حداقل‌های مشخص‌شده باشد سود آن روزها صفر خواهد شد.

نحوه تعیین سپرده و دریافت وینکارت به روش زیر انجام خواهد شد:

اگر تاکنون افتخار خدمت‌رسانی به شما را نداشته‌ایم و برای اولین بار قصد دریافت وین‌کارت را دارید کافی‌ست با اصل شناسنامه و کارت ملی و حداقل ۵۰۰،۰۰۰ ریال به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان بیایید. همکاران ما در شعبه پس از دریافت مدارک شناسایی بنابر جدول بالا و به دلخواه شما، حساب پشت وین‌کارت را برایتان انتخاب خواهند کرد.

همکاران ما پس از افتتاح سپرده موردنظر شما، یک وین‌کارت به همراه ۴ پاکت رمز برای استفاده از کارت، نت‌بانک، تلفن‌بانک و سامانک به شما خواهند داد که شما با انجام فعالیت‌های بانکی خود از طریق این درگاه‌ها می‌توانید به امتیازهای خود بی‌افزایید.

توجه: شما نمی‌توانید چند حساب وین داشته باشید اما می‌توانید برای یک حساب، چند کارت داشته باشید و با آن‌ها کسب امتیاز کنید.

چگونه امتیاز و شـانس بیشتری کسب کنیـد؟

ما به فعالیت‌های بانکی مشخص‌شده که با وین‌کارت‌تان انجام دهید، امتیاز می‌دهیم تا شانس شما که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می‌کنید، افزایش پیدا کند. برای کسب امتیاز بیشتر، سه راه وجود دارد:

۱) استفاده بیشتر از وین‌کارت

با خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانید هر روز امتیازهای خود را افزایش دهید. در جدول زیر، روش جمع‌آوری امتیاز از هر درگاه بر اساس نوع تراکنش نشان داده ‌شده است:

حداقل مبلغ مبنای اختصاص هر امتیاز

نوع تراکنش

نوع درگاه

مبلغ مبنای امتیاز

پرداخت قبوض

نت‌بانک سامان

هر ۵۰ هزار ریال

یک امتیاز

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

خودپرداز همه بانک‌ها

تلفن‌بانک سامان

فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان

سامانه #۷۲۴*

سامانک

سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان

http://bill.samanepay.com()

خرید کالا و خدمات

درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان

هر ۵۰ هزار ریال

یک امتیاز

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

سامانه #۷۲۴*

انتقال وجه کارت به کارت شتابی

نت‌بانک سامان

هر ۱۰۰ میلیون ریال

یک امتیاز

پایانه‌های شعبه‌ای سامان

خودپرداز همه بانک‌ها

انتقال اینترنتی با سامانک

انتقال وجه ‌بین‌بانکی ساتنا و پایا

نت‌بانک سامان

هر ۱۰۰ میلیون ریال

یک امتیاز

انتقال اینترنتی با سامانک

خرید کارت شارژ

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

هر ۵۰ هزار ریال

یک امتیاز

خودپرداز همه بانک‌ها

فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان

سامانه #۷۲۴*

سامانک

درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان

۲) واریز پول به وین کارت

یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز این است که از دوستان یا کسانی که با آن‌ها مراودات مالی دارید بخواهید، مبلغی که قرار است به شما بپردازند را به وین کارتتان واریز کنند. امتیازهایی که از این طریق می‌توانید به دست آورید در جدول زیر ذکر شده است:

نوع تراکنش

نوع درگاه

مبلغ مبنای امتیاز

انتقال وجه کارت به کارت شتابی

اینترنت‌بانکِ همه بانک‌­ها

هر ۱۰ میلیون ریال

 یک امتیاز

پایانه‌های شعبه‌ای همه بانک‌ها

خودپرداز همه بانک‌ها

همراه‌بانک همه بانک‌ها

انتقال وجه ‌بین‌بانکی ساتنا و پایا

اینترنت‌بانکِ همه بانک‌ها

هر ۱۰ میلیون ریال

یک امتیاز

همراه همه بانک‌ها

حضور در شعب

۳) دریافت بیش از یک وینکارت

برای جمع‌کردن امتیاز بیشتر این امکان به شما داده می‌شود تا روی یک سپرده بیش ‌از یک کارت دریافت کنید و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر، فرزندان و ... قرار دهید. در پایان هر ماه، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به شما امتیاز بیشتری داده می‌شود.

امتـیازهـا چگونه محاسبه می‌شوند؟ 

ممکن است هر روز مبلغی به کارت شما واریز شود و مبلغی نیز از وین‌کارت خود خرج کنید، از این‌رو بر اساس هر یک از تراکنش‌هایتان به شما امتیاز تعلق خواهد گرفت.

به‌عنوان‌مثال اگر شما با وین‌کارت خود کارهایی مانند خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض ماهانه، خرید کالاهای مصرفی و انتقال وجه کارت به کارت را انجام دهید و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال انتقال وجه بین‌بانکی پایا به حساب وین و ۱۰ میلیون ریال از کارت سایر بانک‌ها به وین کارت شما منتقل شود، امتیاز پایان ماه شما مطابق جدول زیر محاسبه می‌شود:

نوع عملیات (تراکنش) جهت تخصیص امتیاز

مجموع مبلغ ماهانه (ریال)

مبلغ مبنای امتیاز (ریال)

امتیاز

برداشت ازوین کارت

پرداخت قبض با خودپرداز

۵۰۰,۰۰۰

۵۰,۰۰۰

۱۰

خرید کارت شارژ از #۷۲۴*

۱۰۰,۰۰۰

۵۰,۰۰۰

۲

خرید کالا با pos

۱,۰۰۰,۰۰۰

۵۰,۰۰۰

۲۰

انتقال شتابی از وین کارت به سایر کارت‌ها

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۱

واریز به

 وین کارت

انتقال وجه پایا به وین‌کارت

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۰

انتقال شتابی از سایر کارت‌ها به وین‌کارت

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۱

مجموع امتیاز ماه

۴۴

توجه: به‌منظور حفظ منافع تمامی مشتریان و توزیع عادلانه شانس بر اساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی وین‌کارت، سقف امتیاز ماهانه ۱۰ هزار امتیاز و سقف امتیاز روزانه یک‌ هزار امتیاز است.

جوایز چیست و نحوه قرعه‌کشی سپرده وین چگونه است؟

هر ماه ۲۵۱ جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیارد ریال به شرح زیر اهدا می‌شود:

یک جایزه ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی

پنجاه جایزه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی

دویست جایزه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی

برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های طرح وین محدودیتی وجود ندارد و شما هر ماه شانس برنده شدن دارید. در سری جدید وین‌کارت همچون سری‌های گذشته در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین، امتیازهای کسب‌شده‌ در پایان هر ماه صفر میشود و به ماه بعد منتقل نمیشود. قرعه‌کشی به‌صورت ماهانه در نیمه اول هر ماه با حضور مراجع ذی‌صلاح برگزار می‌شود.

توجه: شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین‌کارت کسب حداقل یک امتیاز در هر ماه است.

چگونـه از امتـیازهای خودمـطلع شـــوید؟

شما می‌توانید به صورت هفتگی از امتیازهای خود از راه‌های زیر آگاه شوید:

وب‌سایت بانک سامان به نشانی:  www.sb24.com

تماس با مرکز سامان ارتباط (شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱)

مراجعه به شعب بانک سامان

با ارسال پیامک#شماره مشتری*win* به شماره ۲۰۰۰۰۱۹۹

برای نمونه یک شخص با شماره مشتری ۱۳۳۴ می‌تواند با ارسال پیامک w*win*1334#به شماره ۲۰۰۰۰۱۹۹ از امتیاز خود در آن ماه مطلع شود.

چگونه می‌توانید از نتایج قرعه‌کشی باخبر شـوید؟

مطالعه وب‌سایت بانک www.sb24.com

مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور

بروشور وین‌کارت را مطالعه کنید.

امتیاز ویژه وین‌کارتی‌ها در بهار ۱۳۹۵

آخرین دور از سری دوم قرعه‌کشی وین در فرودین‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد و ۲۵۱ برنده این دوره جوایز خود را دریافت کردند. براساس نظرسنجی و بررسی‌های انجام‌شده در تلاش هستیم تا سری سوم قرعه‌کشی را با معرفی جوایز و شرایط جدید کسب امتیاز از تابستان ۱۳۹۵ آغاز کنیم. باتوجه‌به فاصله زمانی تا شروع سری سوم قرعه‌کشی وین‌کارت و عدم انجام قرعه‌کشی در سه ماهه بهار ۹۵ شما می‌توانید مطابق گذشته با فعال نگه‌داشتن وین‌کارت خود و انجام تراکنش‌ در این سه ماه از امتیازهای ویژه‌ای به شرح زیر برای سری سوم قرعه‌کشی برخوردار شوید.

امتیاز وفاداری۲۰درصد از مجموع امتیازات فصل بهار شما مشتریان سپرده وین تا سقف ۱۰هزار امتیاز، به‌عنوان امتیاز وفاداری، به امتیاز به هر یک از ماه­‌های تیر، مرداد و شهریور مشتریان منتقل می‌شود، بنابراین شانس شما در آغاز سری سوم قرعه‌کشی بالاتر خواهد رفت.امتیازهای تشویقیبا کسب امتیاز در ماه‌های اردیبهشت و خرداد (هر ماه حداقل ۴۰۰ امتیاز) نیز می‌توانید بیش‌از ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار بیمه‌ای منحصربه‌فرد به دست آورید.

  • ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال تخفیف نقدی برای خرید بیمه شخص ثالث با اعتبار یک‌ساله و قابل‌انتقال به بستگان درجه‌یک
  • ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال بیمه رایگان خسارت‌های ناشی‌از آتش‌سوزی منزل با اعتبار شش‌­ماهه
  • ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  بیمه رایگان حوادث با اعتبار شش­‌ماهه
  • ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بیمه رایگان هزینه‌های پاراکلینیکی با اعتبار شش­‌ماهه

امتیازهای تشویقی در پایان خردادماه و پس‌از مشخص‌شدن امتیازهای وین‌کارت شما قابل‌استفاده خواهند بود.

نکته

  1. در صورتی که مشتریان در هر زمان از فصل بهار مبادرت به بستن حساب وین و افتتاح حساب مجدد این سپرده در فصل تابستان کنند، به ایشان امتیاز وفاداری تعلق نخواهد گرفت.
  2. در صورتی که مشتریان فعلی، حساب وین‌شان در فصل بهار فعال و در وضعیت باز باشد، به هر دلیلی در فصل تابستان اقدام به بستن و سپس افتتاح مجدد وین کارت کنند، امتیاز وفاداری ایشان در صورت کسب امتیاز ماهانه و حضور در قرعه­‌کشی‌­های ماهانه لحاظ خواهد شد.

امتیازات و سقف پوشش‌های بیمه‌ای خریداری‌شده چقدر است؟

  • بیمه تکمیلی درمان:

این بیمه برای جبران هزینه‌های پاراکلینیکی شامل انواع اسکن، انواع سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی، رادیوتراپی، ام‌‌آرآی، انواع آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی تا سقف ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال و از ابتدای تیرماه سال جاری به مدت شش ماه برای شما تأمین‌ شده است.

  • بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی:

این بیمه برای جبران حوادثی اعم از آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار منازل مسکونی مشتریان تهیه‌شده و تا سقف ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال خسارت را پوشش خواهد داد. گفتنی است مدت اعتبار این بیمه‌نامه از ابتدای تیرماه سال جاری به مدت شش ماه است.

  • بیمه حوادث منجر به فوت:

با آرزوی طول عمر شما مشتریان گرامی، در صورت بروز حوادث منجر به فوت مشتریان ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به‌واسطه این بیمه‌نامه به خانواده ایشان پرداخت خواهد شد. گفتنی است مدت اعتبار این بیمه‌نامه از ابتدای تیرماه سال جاری به مدت شش ماه است.

  • بیمه شخص ثالث اتومبیل:

افراد حائز شرایط این بسته می‌بایست کوپن تخفیف بیمه‌نامه شخص ثالث را که به گواهی خدمات بیمه‌ای این بسته ضمیمه‌ شده است از شعبه‌ای که سپرده وین خود را در آن افتتاح کرده‌اند دریافت کنند. سپرده‌گذار وین و یا یکی از اقوام درجه‌یک ایشان (شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان) می‌توانند از تخفیف موردنظر استفاده کنند. کوپن تخفیف موردنظر شامل ۲٫۵ درصد حق بیمه به‌علاوه ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال تخفیف در پرداخت حق بیمه شخص ثالث اتومبیل مشتری خواهد بود. در صورت استفاده کوپن توسط یکی از اقوام درجه‌یک همراه داشتن شناسنامه الزامی است. گفتنی است تخفیف موردنظر صرفاً در شعب بانک قابل‌استفاده است و فهرست شعب دارای کارشناس برای صدور بیمه‌نامه در همین صفحه ارائه‌ شده است.

فهرست شعب دارای کارشناس برای صدور بیمه‌نامه شخص ثالث اتومبیل

برای دریافت خسارات بیمه‌ای چه‌ اقداماتی لازم است انجام دهید؟

بیمه تکمیلی درمان:

ارائه مدارک خسارت حداکثر تا ۴۵ روز پس از انجام خدمات پاراکلینیکی به شعب بانک سامان و تکمیل فرم درخواست خسارت ارائه‌شده در شعب بانک. مدارک خسارت بیمه درمان:

  • کپی جواب مبنی بر انجام اقدام پاراکلینیکی یا کپی دستور پزشک معالج مربوطه.
  • اصل قبض رسید (مبلغ پرداختی توسط بیمار) ممهور به مهر مرکز درمانی و قید تاریخ.

توجه:

- مبنای محاسبه خسارت‌های پاراکلینیکی، تعرفه‌های وزارت بهداشت و درمان در تاریخ انجام هزینه خواهد بود.

-  فرانشیز بیمه‌نامه موردنظر ۳۰ درصد است. (فرانشیز به معنی سهم مشتری از خسارت قابل پرداخت است، یعنی از مبالغ پرداختی شما به مرکز درمانی اگر منطبق بر تعرفه وزارت بهداشت و درمان باشد ۳۰ درصد سهم پرداخت از طرف شما بوده و الباقی ۷۰ درصد تا سقف ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شما پرداخت خواهد شد.)

- صرفاً اصل صورتحساب با مهر مرکز پاراکلینیکی و یا کپی مدارک با مهر کپی برابر اصل سازمان تأمین اجتماعی و یا یکی از شرکت‌های بیمه‌گر موردپذیرش است.

-  اسناد پاراکلینیکی به‌هیچ‌عنوان عودت نمی‌گردد.

بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی:

حداکثر ۵ روز پس از بروز حادثه می‌بایست اعلام خسارت به شعب بانک صورت گرفته و فرم اعلام خسارت مربوطه تکمیل شود. پس‌ازاین مرحله کارشناس شرکت بیمه سامان ضمن هماهنگی با شما جهت بازدید از منزل حضور یافته و با تکمیل گزارش‌های لازم هزینه خسارت تا سقف مشخص‌شده به سپرده وین شما واریز خواهد شد.

بیمه حوادث منجر به فوت:

حداکثر تا ۱۵ روز پس از بروز حادثه می‌بایست اعلام خسارت به شعب بانک صورت پذیرد. مدارک موردنیاز برای اعلام خسارت به شرح زیر است:

- کپی برابر اصل کل صفحات باطل‌شده شناسنامه و کارت ملی ابطال‌شده بیمه‌شده

- کپی برابر اصل خلاصه رونوشت وفات

- کپی برابر اصل جواز دفن و یا گواهی پزشکی قانونی با گزارش معاینه جسد توسط پزشکی قانونی با ذکر علت و تاریخ فوت

- گزارش حادثه توسط مراجع ذی‌صلاح مبنی بر نحوه و علت و تاریخ وقوع حادثه

- کپی برابر اصل گواهینامه رانندگی بیمه‌شده مرتبط با نوع وسیله نقلیه (در صورت حادثه رانندگی)

بیمه شخص ثالث اتومبیل:

با توجه‌ به اینکه استفاده‌کننده از خدمات خسارت بیمه‌ شخص ثالث افرادی غیر از شما مشتریان عزیز هستند، موارد دریافت خسارت مطابق با قوانین بیمه‌ای از طریق شرکت بیمه سامان صورت می‌پذیرد.

نکات زیر در ارتباط با موارد گفته‌شده قابل‌توجه است:

۱٫ همان‌طور که در بالا اشاره شد خدمات بیمه­‌ای یادشده فقط به مشتریانی که در ماه‌­های اردیبهشت و خرداد سال جاری حداقل ۴۰۰ امتیاز (هرماه به‌طور مجزا) کسب کنند، تعلق می‌گیرد.

۲٫ امکان استفاده از بیمه درمان، آتش‌سوزی و حوادث صرفاً برای خود مشتری است و برای بیمه شخص ثالث اتومبیل بنابه انتخاب شما مشتریان، می­‌توانید برای خود یا یکی از اعضای درجه‌یک خانواده (شامل پدر و مادر، همسر و فرزندان) استفاده کنید.

۳٫ مدت‌زمان استفاده از بیمه­‌های درمان، آتش‌سوزی و حوادث شش‌ماه و بیمه شخص ثالث اتومبیل یک سال است.

۴٫ به مشتریان حائز شرایط برای استفاده از این خدمات، در تیرماه سال جاری ازطریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای مشاهده امتیازهای ماهانه خود مثل گذشته می‌توانید به صفحه وین در سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com بروید و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص امتیازهای وفاداری و تشویقی به شعب سامان بیایید یا با مرکز سامان‌ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

ثبت