• پنج شنبه 4 تیر 1405
بانک سپه ایران

حسین زاده اعلام کرد؛ دیدار دوم مدیران عامل بانکها با انصاری برای رفع مشکل حقوق کارکنان

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی از برگزاری دیدار دوم برخی از مدیران عامل با رییس سازمان امور اداری و استخدامی برای برطرف کردن مشکلات حقوق کارکنان و بازنشستگان بانک ها خبر داد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایبنا، محمدرضا حسین زاده گفت: پس از جلسه شب عید، برای دومین مرتبه جلسه ای به اتفاق برخی از مدیران عامل بانک ها با محمدرضا انصاری معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسه درباره پیگیری حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ها بحث و گفت و گو شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد که مشکلات موجود در زمینه حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ها برطرف شود.

ثبت دیدگاه