تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی

  • ۷ بهمن ۱۴۰۰
  • 4603

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک ملی ایران ادعای نشت اطلاعات مشتریان این بانک را تکذیب کرد.به گزارش بانک مردم و به نقل از به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به دنبال طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان ، این بانک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همواره مد نظر داشته است. در عین حال این بانک همواره از تجهیزات، کنترل‌ها، سیاست‌ها و روال‌های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها و روش‌ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان‌دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.در این اطلاعیه آمده است: بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف‌سازی موضوع، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم‌های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت‌های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه‌ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز بررسی‌ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه‌ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است. 

ثبت دیدگاه

ثبت