خروج موقت بانک تجارت و ۶ سهم

  • ۴ مهر ۱۴۰۱
  • 686

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نمادبانک تجارت و ۶ شرکت بسته و سهام فرابورس هم مشمول بازارگردانی شد و حجم مبنای ۶ سهم هم تغییر کرد و تعداد سهام ابطالی هم افزایش یافت.


به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های تامین سرمایه دماوند، بانک تجارت، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و پخش البرز به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و کشت و صنعت و دامپروری پارس هم برای یک روز و صنعت برق زنجان و قزوین برای دو روز از تابلو معاملات خارج شدند.

سهم فرابورسی " دتهران" هم امروز مشمول رفع گره معاملاتی است و بازارگردانی سهام شرکت فرابورس هم شروع شد.
حجم مبنای نمادهای "فرابورس، ‌درهآور، کزغال" اعمال نخواهد شد اما حجم مبنا نمادهای " کی بی سی ، شسم و سرچشمه" اعمال می شود.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات شنبه سهام شرکت های آلومینیوم ایران، بانک خاورمیانه، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، ایران ترانسفو، پمپ سازی ایران ، البرز دارو ، پرداخت الکترونیک سامان کیش، بورس کالا، فولاد کاوه جنوب کیش، نفت بهران، ایتالران، دارویی تهران شیمی، مهندسی فیروزا، وزریران، و نساجی بروجرد را باطل کردند.

ثبت دیدگاه

ثبت