برخورد با اخلالگران بازار ارز و بازداشت ۱۷ تن

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • 769

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با اخلالگران بازار ارز و بازداشت ۱۷ نفر از سوداگران ارزی خبر داد.
‌به گزارش بانک مردم، همزمان با تشدید التهابات در بازار ارز و افزایش فعالیت‌های سفته‌بازی در این بازار، فرمانده نیروی انتظامی از برخورد با اخلال‌گران ارزی خبر داد.
 سردار حسین رحیمی اعلام کرد: در رابطه با برخورد با اخلالگران بازار ارز که در 3 مرحله به اجرا گذاشته شد 17 نفر از سوداگران بازار ارز و معاملات فردایی دستگیر شدند و  544 هزار و 576 واحد ارز به ارزش تقریب 18 میلیارد تومان کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه معاملات فردایی با توجه به قانون ممنوع است، گفت:‌این موضوع به‌طور جد از سوی پلیس دنبال می‌شود و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.
‌ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت لازم را داشته باشند.
در پیام ارسالی به مردم تأکید شده که "بدیهی است اطلاعات هویتی خریداران برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان امور مالیاتی ارسال خواهد شد و تبعات عدم رعایت ضوابط مقرر در قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارنده کارت ملی خواهد بود".

 

ثبت دیدگاه

ثبت