تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها هم کلید خورد؟!

  • ۲۴ دی ۱۴۰۱
  • 1460

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: استاندار کردستان گفت: از فردا یکشنبه، فعالیت ادارات و مراکز آموزشی با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می شود و پنجشنبه ها هم تعطیل هستند.

به گزارش بانک مردم، طرح تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه هنوز به تصویب نهایی نرسیده اما با توجه به اینکه در این طرح تعطیلی بانکها پیش بینی نشده، بسیاری از کارمندان و کارکنان بانکی به این طرح اعتراض کردند.

با این وجود استاندار کردستان امروز اعلام کرد تا پایان بهمن ماه ادارات کردستان و بانکها در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.  اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در جلسه ستاد بحران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در هفته گذشته اختیار تصمیم گیری برای کاهش ساعت اداری و تعطیلی مراکز آموزشی به استانداران تفویض شد.

وی افزود: با هدف مدیریت مصرف گاز و انرژی، تا اطلاع ثانوی روزهای پنجشنبه مراکز اداری و آموزشی به غیر از مراکز خدماتی، بانک ها و دستگاه قضایی تعطیل هستند.

استاندار کردستان ادامه داد: از شنبه تا چهارشنبه هر هفته هم ساعت کاری ادارات و بانک های استان ساعت ۹ صبح آغاز می شود و مراجع قضایی و دستگاه‌های زیرمجموعه آن هم ساعت ۸:۳۰ صبح شروع به کار می کنند.

تعطیلی پنجشنبه بانکها در کردستان می تواند یک مانور استانی و آزمایشی باشد برای کل کشور که مسوولان متوجه شوند با تعطیلی روز پنجشنبه بانکها اتفاق خاصی نمی افتد.

ثبت دیدگاه

ثبت