برگزاری پانزدهمین همایش تجلیل از کارآفرینان اشتغال‌زا

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • 330

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: پانزدهمین همایش تجلیل از کارآفرینان اشتغال‌زا کشوربا حضور عباس عراقچی و بهروز کمالوندی برگزار شد.

به گزارش بانک مردم، پانزدهمین همایش تجلیل و قدردانی از تلاش کارآفرینان اشتغال‌زا کشور بعداز ظهر پنج‌شنبه، هجدهم اسفندماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور 800 نفر از کارآفرینان کشور همراه بود، به پاس تلاش و زحمات آنان در عرصه ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای هم‌وطنان، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در پانزدهمین همایش تجلیل از کارآفرینان اشتغال‌زا، عباس عراقچی رئیس شورای راهبردی روابط خارجه، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و شهباز حسن‌پور نایب رئیس اول کمسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند که هر یک در مقاطعی از برگزاری همایش به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این همایش که با هدف اشتغال پایدار و توسعه کارآفرینی برگزار می‌شد، از شرکت فرهان‌دیزل با مدیریت مهسا حسن‌زاده به عنوان جوان‌ترین کارآفرین اشتغال‌زا و سایر شرکت‌هایی که یک‌سال کاری را بدون تعدیل نیرو انسانی سپری کردند و جذب بیش از ۸ در صدی رشد اشتغال را داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

ثبت