بیمه دانا: فعلا پول پرداخت خسارت نداریم!

  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • 1785

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بیمه دانا برای پرداخت خسارت به بیمه‌شده خود با مشکل اساسی مواجه شده است. 

سلطانی، مخاطب بانک مردم در پیامی که به ما ارسال کرده نوشته:
   می‌خواستم از وضعیت پرداخت خسارت بیمه دانا گزارشی خدمتتون بدهم. حدود 20 روز پیش خودروی من با خودرویی که بیمه شخص ثالث بیمه دانا داشت تصادف کرد و چون مقصر حادثه خودرو مقابل بود و تمایل داشت از بیمه‌نامه استفاده کند به بیمه دانا مراجعه کردیم و پس از طی مراحل ( فارغ از مباحث قیمتی و نامتعارف بودن خودرو) مبلغی را به عنوان خسارت تعیین کردند و قرار شد به حساب من واریز شود. حال پس از گذشت 15 روز و دو بار مراجعه به واحد مربوطه ( بخاطر جوابگو نبودن تلفن آن هم در شلوغی شهر تهران)، به من گفتند که فعلا اعتبار پرداخت نداریم و اگر اعتبار تخصیص داده شد در هفته آینده واریز خواهد شد!
می‌خواستم لطف کنید و منعکس شود که خسارت دیده‌ای که با این مشکلات مالی پیش آمده و توان پایین مالی چگونه می‌تواند منتظر پرداخت بیمه مربوطه بماند تا بعد از دریافت خسارت اقدام به تعمیر خودروی خود کند ؟ آیا مبلغی که بیمه مشخص می‌کند با این افزایش روزانه قیمتها و خدمات ، قابل جبران است ؟ 
مگر هنگام بیمه کردن خودرو و هر موضوع دیگر بصورت برخط و آنلاین مبالغ اخذ نمی‌شود؟ در حال حاضر تمام بیمه گذاران پرداخت خسارت را 2 الی 4 روزه پرداخت می‌کنند و به نظر من این رفتار بیمه دانا  خیلی غیر منطقی و خارج از عرف است و حق الناس میباشد.

ثبت دیدگاه

ثبت