وزارت اقتصاد در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ورود کند

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • 5655

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است درخصوص پرداخت تسهیلات ازدواج وزارت امور اقتصادی باید به صورت جدی ورود کند. مردم امکان دریافت وام ازدواج را ندارند.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد:  سازمان اداری و استخدامی کشور با نظارت بر مجموعه ها به قراردادهای یک ماه پایان دهد. این امر تضییع آشکار حقوق کارکنان دستگاه ها و شرکت هاست. از رئیس مجلس درخواست دارم هر چه سریعتر طرحی که از کمیسیون به صحن علنی ارجاع شده را در دستور کار خود قرار دهد. لازم است درخصوص بهبود وضعیت بازنشستگان دولت و مجلس عنایت ویژه ای داشته باشند چرا که این افراد سرمایه های کشور هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: درخصوص پرداخت تسهیلات ازدواج وزارت امور اقتصادی باید به صورت جدی ورود کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شایسته نیست که گندمکاران و کشاورزان برای دریافت مطالبات خود بدوند در حالی که ما از خارج از کشور گندم را نقد خریداری می کنیم. رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به این موضوع ورود کنند.

گودرزی افزود: در حوزه نظام هماهنگ پرداخت نیز شایسته نیست در دستگاه های مختلف هر کدام از کارکنان به نوعی حقوق دریافت کنند. ما نباید به صورت جزیره ای عمل کنیم و در بودجه برای یک دستگاه تصمیم گیری کنیم. یک بار برای همیشه نظام هماهنگ پرداخت را در کشور نهایی کنیم.

ثبت دیدگاه

ثبت