پیام سرپرست بانک کشاورزی ازحضور متعهدانه مردم در انتخابات

  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • 320

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، ضمن ارج نهادن به حماسه حضور مردم و مشارکت گسترده کارکنان بانک کشاورزی در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.


بسم الله الرحمن الرحیم

 


شرکت در انتخابات، وظیفه و تکلیف ملی، میهنی و سرزمینی و بیانگر تداوم عهدی است که با خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بسته ایم. ملت ایران بار دیگر با حضور متعهدانه خود در پای صندوق های رای، عزم راسخ و دغدغه مندی خویش را برای ساختن ایرانی آبادتر و شکوفاتر به منصه ظهور گذاردند.

به نوبه خود، حماسه ی حضور ملت فهیم ایران و مشارکت گسترده ی کارکنان شریف بانک کشاورزی در این انتخابات را ارج می نهم و ضمن ادای احترام به نام و یاد رئیس جمهور شهید دکتر ابراهیم رئیسی، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور کشورمان را تبریک می گویم.

انشاالله در سایه لطف پروردگار با همدلی، تعهد و تلاش دوشادوش، بیش از پیش شاهد تحقق عدالت و صداقت، رونق و شکوفایی اقتصادی و رفاه و رضایت ملت شریف ایران باشیم و کشور عزیزمان در سایه منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر و سیاست های دولت محترم، به افقی روشن‌تر و آینده‌ای درخشان‌تر هدایت شود.

                                                                                                                                                                                                                                                   وهب متقی نیا

ثبت دیدگاه

ثبت