اهداف و برنامه‌های بانک صادرات برای خدمت مناسب‌تر به مردم

  • ۵ اسفند ۱۴۰۳
  • 91

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: محسن سیفی، مدیرعامل و تیم مدیریتی بانک صادرات ایران در هفتمین سفر استانی خود به استان خراسان رضوی، با مدیران بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی دیدار و راهبردهای نوین این بانک در تأمین مالی زنجیره تولید را برای حمایت بیشتر از مردم و واحد‌های اقتصادی این استان ارائه کرد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، هفتمین سفر استانی مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل و مدیران ارشد ستادی این بانک، با ارزیابی دقیق کیفیت خدمت‌رسانی  ۱۳۱ شعبه بانک در اقصی نقاط استان خراسان‌رضوی همراه بود و علاوه بر آن برخی شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی، دارویی، صنعت خودرو و فعالان اقتصادی این استان مورد بازدید قرار گرفت. 

محسن سیفی در دیدار با مدیران ستادی و مسئولان شعب بانک در این استان نیز نشستی ویژه داشت و عملکرد تمامی شعب مورد ارزیابی قرار گرفت. 

وی در این نشست با حضور یاسر مرادی، مهدی اقبالی‌راد و محمد وطن‌پور اعضای هیئت‌مدیره و همچنین معاونان و سایر مدیران ارشد بانک برگزار شد، مراحل افزایش سرمایه بانک و افق‌های پیش رو در  بالا بردن کفایت سرمایه و سرمایه نظارتی بانک برای خدمت به اقتصاد و مردم را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که بانک برای تحقق این هدف، متعهد به پایداری سودآوری است. 

سیفی توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را نیز گام مهم دیگری در  راستای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان دانست و بر تقویت فرهنگ سازمانی به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی بانک صادرات ایران تأکید کرد. 

مدیرعامل بانک صادرات ایران، افزایش سهم از بازار  و ارتقای جایگاه بانک را از دیگر اهداف مهم و راهبردی این بانک برشمرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تغییرات مدل کسب و کار در دنیای بانکداری را مورد اشاره قرار داد و اقدامات مهم انجام‌شده در راستای هوشمندسازی بانک را در همین راستا برشمرد. 

در این نشست، گزارش دقیق عملکرد شعب توسط عبداله رستمی معاون فناوری اطلاعات و سرپرست معاونت طرح و برنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب بانک صادرات ایران نیز اهداف و برنامه‌های شعب و راهکارهای تقویت شاخص‌های عملکردی را مورد اشاره قرار داد.  

در ابتدای این مراسم نیز محسن دباغ، مدیرشعب استان خراسان‌رضوی گزارشی از خدمت‌رسانی ۱۳۱ شعب این استان به واحد‌های تولیدی و اقتصادی و بیش از شش میلیون مردم استان را تشریح کرد. 

در این سفر همچنین محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و سایر مدیران ارشد بانک با حضور در منزل موسی نجاتیان، همکار پیشکسوت و جانباز بانک صادرات ایران با وی دیدار و از زحمات وی در دوران خدمت و ایثارگری‌های او در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

تجلیل از کارکنان برتر بانک صادرات ایران در این استان از دیگر رهاوردهای این سفر بود و  بر این اساس، سید مجید حسینی شاندیز به‌عنوان بانکدار برتر، موسی‌الرضا احمدآبادی رئیس دایره تسهیلات برتر، رضا حسین‌زاده معاون شعبه برتر، مرتضی کریمی پژوهشگر برتر، حسین‌علی نجفی به عنوان پیشنهاد دهنده برتر و محمد علی طاهری مقدم به عنوان رئیس دایره برتر ستاد، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.

علاوه براین، تجلیل از فرزندان همکار دارای رتبه در المپیاد و کنکور از جمله دیانا عشقی، نرگس جمالی، امیرحسین خیرخواه و سارا عربی و همچنین سید باقر مظفری، محمدحسین خزاعی و صلاح‌الدین نعمت‌الهی سه همکار پیشکسوت بانک، از دیگر برنامه‌های پایانی این نشست بود.

دیدار با مدیران شرکت ایران‌خودرو خراسان، شرکت الکترواستیل، شرکت داروسازی نصر فریمان و مدیران بیمارستان فوق تخصصی رضوی و بررسی راه‌های همکاری در حمایت از خدمات و تولیدات آنها از دیگر برنامه‌های سفر جامع مدیران عالی بانک صادرات ایران به استان خراسان‌رضوی بود. 

ثبت دیدگاه

ثبت