پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانکها را فراهم کرده است.
به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک ها را فراهم کرده است.
مشتریان محترم می توانند از طریق لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنند:
https://cbi.ir/simplelist/34056.aspx

