صدای شما مسیر ما را روشن می‌کند

  • ۱ دی ۱۴۰۴
  • 83

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین،‌ بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت می‌کند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.

ثبت دیدگاه‌های شما به بانک کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربه‌ای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.

از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مهلت شرکت در نظرسنجی: ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۴

لینک نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34059.aspx

ثبت دیدگاه

ثبت