مدرک تحصیلی تهرانفر مورد تایید قرار نگرفت!/دردسر جدید صندوق توسعه ملی

  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
  • 7754

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سایت اصولگرای نسیم مدعی شد: معاون نظارتی سابق ولی الله سیف در بانک مرکزی با مشکلی قانونی برای حضور در صندوق توسعه ملی مواجه شده است.

چند روزی از انتخاب رئیس و اعضای جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی می‌گذرد، اما هنوز حرف و حدیث در خصوص مدیران جدید این صندوق ادامه دارد. یکی از کسانی که بیش از دیگران در خصوص آن صحبت می‌شود حمید تهرانفر است. معاون نظارتی سابق ولی الله سیف در بانک مرکزی که این روزها به عنوان قائم مقام بانک صادرات مشغول فعالیت است، با مشکلی قانونی برای حضور در صندوق توسعه ملی مواجه است.

شنیده های خبرنگار «نسیم آنلاین» نشان میدهد ، از قرار معلوم مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تهرانفر مورد تایید وزارت علوم نیست، زیرا این وزارتخانه مدارک اخذ شده از موسسه عالی بانکداری قبل از سال ۹۰ را تایید نمی‌کند. این در حالی است که تهرانفر چند روز قبل با نظر هیات امنای صندوق به عنوان عضو هیات عامل این نهاد انتخاب شده بود. شنیده های «نسیم آنلاین» نشان میدهد پاسخ استعلامهای صورت گرفته برای تایید تهرانفر به مشکل خورده و وی از ورود به صندوق توسعه ملی منع شده است. از سوی دیگر گفته میشود وی از روزی که حکم رئیس جمهور را برای حضور در صندوق توسعه ملی دریافت کرده در دفتر کارش نیز حاضر نشده است.

نسیم آنلاین

ثبت دیدگاه

ثبت