پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تمام پیامکهای مربوط به تراکنشهای بانکی و اطلاعرسانی بانک سامان فقط از دو شماره ۲۰۰۰۰ یا ۲۰۰۰۰۶۴۲۲ برای مشتریان ارسال میشود.تمام پیامکهای مربوط به تراکنشهای بانکی و اطلاعرسانی بانک سامان فقط از دو شماره ۲۰۰۰۰ یا ۲۰۰۰۰۶۴۲۲ برای مشتریان ارسال میشود.مهرداد نوری مدیر فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر گفت: از این پس، پیامکهای مربوط به عملیات و تراکنشهای بانکی همچون اعلام ورود کاربر به نتبانک، واریز و برداشت وجه و مسدودی کارت از شماره ۲۰۰۰۰ برای مشتریان پیامک میشود.مدیر فناوری اطلاعات بانک سامان تصریح کرد: سایر پیامکهای ارسالی ازسوی بانک شامل پیامکهای اطلاعرسانی، تبلیغاتی و نظرسنجی بانک از شماره ۲۰۰۰۰۶۴۲۲ ارسال میشود.وی خاطرنشان کرد: هرگونه پیامک دیگری از شمارههای دیگری بهغیر از این دو شماره ارسال شود، ارتباطی به بانک سامان ندارد.
نوری تاکید کرد: بانک سامان هرگز درخواست اطلاعات رمز کارت، رمز نتبانک، شماره حساب، کد ملی و رمز تلفنبانک را ازطریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی از مشتریان خود نمیکند.لازم به ذکر است، مشتریان میتوانند پرسشها و مشکلات خود را بهصورت بیستوچهار ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ درمیان بگذارند.