پایگاه خبری تحلیلی یانک مردم: از ابتدای خلق فلسفه مدیریت، مدیری وجود نداشته است که علاقه مند به ایجاد سرعت و سهولت در فرایندهای سازمان خود نباشد. چرا که این موضوع باعث ایجاد مزیتهای رقابتی متعددی در بدنه سازمان و ارتباط با ذینفعان میشود. اما این موضوع به آرزویی دست نیافتنی برای بسیاری از سازمانها و برگ برندهای برای تعداد کمتری از آنها تبدیل شده است.به گزارش بانک مردم، پاشنه آشیل سازمانها در این عدم موفقیت، هدر رفتن زمان در تصمیمگیریها به دلیل عدم دسترسی آنی به دادهها، وجود فرآیندهای بروکراتیک و پیچیده، مواجهه با خطای انسانی، وابستگی دائمی به سیستمهای برون سازمانی مانند وابستگی به بانکها برای انجام فرآیندهای مالی است.امروزه تمام شرکتهای پیشرو در دنیا با تکیه بر تکنولوژیهای نوین، در بستری امن، سریع و ساده با دریافت راهکارهای شخصی سازی شده، به مزیتهای رقابتی مناسبی دست یافته اند. از آنجایی که استفاده از خدمات بانکی وجه اشتراک تمام کسب و کارهاست، راهکارهای این حوزه موارد استفاده بیشتر و مهم تری دارند.به عنوان مثال شرکتی مانند CISCO با استفاده از این دسته از خدمات در حوزه مالی، بدون رفت و آمد به بانک، دسترسی در لحظه به اطلاعات حسابها، چکها و گردش اطلاعات خود دارد. همچنین تمامی پرداختهای خود به ذینفعان و تأمین کنندگان را از طریق نرم افزارهای درون سازمانی خود و با دسترسی به حسابهای بانکی، پرداخت میکند. CISCO از این طریق توانسته است با حل یکی از سختترین، پیچیدهترین و حساسترین فرآیندهای سازمان و تبدیل آن به یک مزیت رقابتی، جایگاه هفتمین شرکت برتر فناوری اطلاعات در دنیا را کسب کرده و در یک دهه درآمد خالص خود را به میزان ۲ برابر افزایش داده است. دستیابی به داده های آنی ارزشمند، حذف خطاهای انسانی، بالا بردن رضایت مشتریان، کارمندان و ذینفعان نیز از دیگر مزایای استفاده از این سرویس ها است. دستیابی آنی به داده های ارزشمند، به مدیران CISCO امکان داده تا تصمیم های اثربخش و حیاتی را در زمان مناسب اتخاذ کنند.در کشور ما نیز کسب و کارهای پیشرو و نوآور در این مسیر گام برداشتند و برای ایجاد مزیتهای رقابتی و ورود به بازارهای بین المللی به دنبال این راهکارها هستند. در نتیجه، بازیگرانی در این عرصه شروع به فعالیت کرده اند تا این مسیر را هموار کنند. یکی از اصلیترین بازیگران ارائه این خدمات، فینوتک است. فینوتک، این امکان را فراهم کرده است که کسب و کارها در هر ابعاد و اندازهای، بتوانند خدمات بانکی را در محیط های نرمافزاری خود پیاده سازی کنند و در نتیجه مانند بسیاری از شرکتهای بزرگ در دنیا، وابستگی خود را به بانکها کاهش دهند.برای اطلاع بیشتر از راهکارها و فعالیت هایی که در این حوزه انجام میشود، میتوانید به آدرسfinnotech.ir مراجعه کنید.
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارمزد خدمات بانکی | |
---|---|
خدمات بانکی | کارمزد |
کارت به کارت (تا یک میلیون تومان) | 600 تومان |
کارت به کارت (تا 2 میلیون تومان) | 840 تومان |
کارت به کارت (تا 3 میلیون تومان) | 1080 تومان |
کارت به کارت (تا 5 میلیون تومان) | 1560 تومان |
کارت به کارت (تا 10 میلیون تومان) | 2760 تومان |
صدور کارتهای بانکی | 6000 تومان |
صدور رمز جدید کارت بانکی | 1000 تومان |
اعلام مانده کارت | 120 تومان |
اعلام ۱۰ گردش آخر | 1000 تومان |
انتقال وجه پایا (شخصی) | یکصدم درصد مبلغ تراکنش (سقف کارمزد 2500 تومان) |
انتقال وجه پایا (گروهی) | 100 تومان به ازای هر تراکنش |
انتقال وجه ساتنا | 2صدم درصد مبلغ تراکنش (سقف کارمزد 25 هزار تومان) |
پرداخت قبضها (غیرحضوری) | 120 تومان |
پرداخت قبضها (حضوری) | 2400 تومان |
ارسال پیامک بانکی | 30 تومان یا هزینه آبونمان سالانه (به شرط رضایت مشتری) |
صدور دستهچک | 200 تومان +هزینه تمبر |
پرینت ریزحساب (سال جاری) | 600 تومان |
پرینت ریزحساب (سالهای قبل) | 720 تومان |
افتتاح حساب | رایگان |
سقف سود مجاز حسابهای بانکی | |
---|---|
نوع حساب | % سود |
سپرده روزشمار | 8 |
سپرده کوتاه مدت (6 ماه) | 11 |
سپرده سالیانه | 15 |
سپرده بیش از یکسال | ممنوع |
تسهیلات | 18 |
تبلیغات
کدهای دستوری (USSD) | |
---|---|
بانک | کد |
اقتصاد نوین | #780* |
پاسارگاد(امپاد) | #720* |
صادرات | #719* |
کشاورزی | #730* |
گردشگری | #764* |
سامان | #724* |
ملت (به پرداخت) | #712* |
ملی (سداد) | #737* |
آپ (پرشین سوییچ) | #733* |
همراه اول | #1* |
ایرانسل | #100* |