مدیرعامل شاپرک: اگر سوار موج بلاک چین و ارزهای الکترونیک نشویم، غرق می شویم و از دنیا عقب خواهیم افتاد!

  • ۲ بهمن ۱۳۹۶
  • 1765

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر عامل شاپرک اعلام کرد: اگر سوار موج بلاک چین و ارزهای الکترونیک نشویم، غرق می شویم و از دنیا عقب خواهیم افتاد.به گزارش بانک مردم، محسن قادری در کارگروه بررسی ارز رمزها در هفتمین همایش نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیکی اظهارداشت: در حال حاضر موضوع بلاک چین در حال تغییر دادن کل پارادایم سیتمی در دنیا است و ما در ایران نیز باید با این موضوع به صورت صحیح و دقیق مورد بررسی قرار دهیم تا با تحولات تاثیر گذار جهان همراه شویم.

به استقبال تغییرات برویم

مدیر عامل شاپرک در ادامه گفت: تمرکز ما در ایران باید روی تغییرات باشد و با نگاه باز به استقبال اینگونه تغییرات برویم. قادری در ادامه این نشست با بیان یک آمار اعلام کرد: در ۶۱ کشور دنیا، نزدیک به ۵۷ درصد این گونه کشورها قوانین نحوه برخورد با بلاک چین را نوشته اند اما اجرا نکرده اند و ۳ درصد حاکمیت های نیز با آن مخالفت کرده اند و در عین حال ۱۴ درصد اینگونه کشورها اعلام کرده اند که مساله ارزهای الکترونیک را پذیرفته اند.

ریسک ارزهای الکترونیک

وی با بیان اینکه باید با این موج همراه شویم، افزود: در حال حاضر همه در ایران به خاطر ریسک بالای ارزهای الکترونیک با بی اعتمادی به آن نگاه می کنند و برای همه این رویداد همانند اتاق تاریکی است که هیچ چیز در آن مشخص نیست.

تعریف یک پروژه

مدیر عامل شاپرک افزود: در دنیا استفاده از بیت کوین و اساسا ارزهای الکترونیک در حال گسترش و پیشروی است و می بایست با تحلیل های همه جانبه و تعریف یک پروژه با مشارکت دولت، مجلس، صنایع، اقتصاددانان و ... نسبت به روشن شدن تکلیف این مسئله اقدام کنند/ایبنا

ثبت دیدگاه

ثبت