پیامک لحظه ای بانک تجارت پولی شد

  • ۳ بهمن ۱۳۹۶
  • 5872

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ارسال پیامک لحظه ای بانک تجارت برای تراکنشهای برداشت که قبلا بصورت رایگان انجام می‌شد از ۱۰ بهمن سالجاری قطع شده و در صورت درخواست مشتری و پرداخت کارمزد مربوطه مجددا فعال خواهد شد.

به گزارش بانک مردم، بانک تجارت از این پس کلیه تراکنش های انجام شده بر روی حساب های مشتریان را بدون محدودیت در مبلغ تراکنش از طریق پیامک لحظه ای به اطلاع آنان خواهد رساند.
 روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: از دهم بهمن ماه پیامک لحظه ای واریز و برداشت از حساب بدون محدودیت در مبلغ تراکنش برای آن دسته از مشتریان که درخواست استفاده از سرویس ارسال پیامک لحظه ای را به بانک ارائه داده اند ارسال خواهد شد. از جمله مزایای استفاده از خدمات پیامکی می توان به اطمینان خاطرمشتریان از صحت عملیات دریافت ، پرداخت و انتقال وجه به حساب اشاره کرد و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در کوتاهترین زمان ممکن از هرگونه تراکنش حساب خود مطلع شده و امنیت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک  افزایش یابد .
در این خبر آمده است : ارسال پیامک لحظه ای برای مشتریان کاملا اختیاری بوده و تنها در صورت تمایل و درخواست مشتری و با پرداخت کارمزد سالیانه به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال انجام خواهد شد . دریافت این مبلغ هیچگونه جنبه درآمدی برای بانک نداشته و تنها بخشی از هزینه هایی که بانک برای ارائه این خدمت به اپراتورهای مخابراتی می پردازد را تامین می کند.
 بر این اساس ارسال پیامک لحظه ای برای تراکنش های برداشت که قبلا بصورت رایگان انجام می شد از ۱۰ بهمن ماه سالجاری قطع شده و در صورت درخواست مشتری و پرداخت کارمزد مربوطه مجددا فعال خواهد شد.
مشتریان می توانند برای فعال سازی سرویس پیامک لحظه ای روی حساب خود ، از طریق مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک یا یکی از درگاههای بانکداری الکترونیک شامل: موبایل بانک ، تلفنبانک ،درگاه خدمات اینترنتی کارت و بانکداری اینترنتی در وب سایت بانک به نشانی  www.tejaratbank.irاقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

ثبت