برگزاری نشست مدیران و رؤسای ستاد و شعب بانک گردشگری

  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷
  • 6864

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:نشست سراسری مدیران و رؤسای ستاد و شعب بانک گردشگری با هدف دستیابی به اهداف استراتژیک برگزار شد.
به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در این نشست که با حضور مهدی جهانگیری ،رییس گروه مالی گردشگری، رضا کامران ،عضو هیئت مدیره بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات ستاد بانک برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت: در شرایط فعلی که در مواجهه با یک جنگ اقتصادی قرار داریم وظیفه تک تک ماست که با تلاش مضاعف اقتصاد کشور را در این بحران مصون داریم.
وی افزود: در شرایط فعلی بانک گردشگری می‌تواند با تکیه بر ظرفیت های فراوان خود نقش مهمی در فضای اقتصادی بین‌المللی ایفا کند.
جهانگیری خاطر نشان کرد:اکنون عمل به اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و راهگشا است و تجربه کشور هایی که در شرایط مشابه ما قرار داشتند بیانگر این است که نگاه به تولید ملی اتکا به توانمندی های داخلی راه چاره در وضعیت کنونی است.
رییس گروه مالی گردشگری یاد آور شد: مسئولیت خطیری به عهده ما قرار گرفته و همه ما باید تمام توان خود را در این کارزار به کار بگیریم.
در ادامه این نشست معاونین و همچنین رؤسای ستاد و شعب بانک به بیان اقدامات و موانع موجود پرداختند و راهکارهای عملی متناسب با هر موضوع مورد بحث قرار گرفت.
همچنین مقرر شد از محصول جدید بانک گردشگری درطی دو ماه آینده رونمایی شود.
در پایان این مراسم از شعب برتر تهران و شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

ثبت