از حمایت اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تا تضمین بانک صادرات

  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷
  • 1613

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:در حالی که ثبت‌نام ظرفیت آبان‌ماه نیز ساعاتی پس از شروع ثبت‌نام طرح پیش خرید لوازم خانگی اسنوا در سایت snowa.ir به پایان رسید، مدیرعامل این شرکت خبر از آغاز تحویل سفارش‌های آبان‌ماه پس از تحویل سفارش‌های مهرماه داده است.

به گزارش بانک مردم به نقل از ایسنا، امین منانی مدیرعامل شرکت اسنوا، با بیان اینکه تعهد تحویل محصولات بر عهده این شرکت است، گفت: طرح پیش‌خرید لوازم‌خانگی در حال حاضر اجرا می‌شود و بیشتر میزان ثبت‌نام برای آبان‌ماه ۹۷ و فروردین ۹۸ است که سفارشات آبان‌ماه نیز مانند مهرماه به موقع تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر ثبت‌نام‌ها مربوط به خرید اولی‌ها برای تهیه مایحتاجی مانند جهیزیه است، گفت: در خصوص زمان تحویل، حساسیت ویژه‌ای وجود دارد و در صورت نیاز به راهنمایی، متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن سراسری ۱۶۹۹ تماس بگیرند.

وی همچنین با تشریح جزییات ثبت‌نام مردم در طرح پیش خرید لوازم‌خانگی گفت: بیشترین ثبت‌نام برای پیش‌خرید محصولات لوازم خانگی، در تهران بوده، همچنین از میان ثبت‌نام کنندگان بانوان با سنین ۲۵ تا ۳۴ سال بیشترین حضور را داشته‌اند.

حمایت اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی از طرح پیش خرید

محمد طحان پور، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی معتقد است، با توجه به اهمیت حفظ بنیه تولید داخلی کشور، با اجرای این طرح، تولید حفظ خواهد شد و به تبع با تزریق کالا، وضعیت و شرایط تولیدی در این عرصه (لوازم خانگی) بهبود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: طرح پیش فروش لوازم خانگی، از ایده‌های مطروحه است که در این راستا در دستور کار قرار گرفته و بنابر گزارش‌ها و اخبار واصله موجود، با اقبال بسیاری همراه شده است.

محمدرضا یار احمدی نیز یکی از فعالان عرصه توزیع لوازم خانگی در استان البرز در تبیین و تشریح این طرح اظهار کرد: آنچنان که اخبار موجود نشان می‌دهد، ظرفیت در نظر گرفته شده برای ماه مهر، در مدت زمان بسیار کوتاهی تکمیل شده و به تعبیری از طرح مذکور استقبال قابل توجهی شده است.

 ضمانت بانک صادارت ایران در طرح پیش خرید

حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران در خصوص ضمانت طرح پیش خرید اسنوا گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این بانک، همواره حمایت از تولید داخلی بوده و در همین راستا نیز در سال‌های اخیر طرح‌های متعددی را با همکاری شرکت اسنوا اجرایی کرده‌ایم.

صیدی گفت: این‌گونه طرح‌ها ]پیش خرید لوازم خانگی[ علاوه بر اینکه نقش اساسی در حمایت از تولید ایفا می‌کنند، موجب افزایش ثبات در اقتصاد و آرامش در بازار می‌شود که ضرورت آن اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

بانک صادرات ایران همواره در عرصه حمایت از تولید ملی پیشگام بوده و حضور این بانک در کنار شرکت اسنوا، در تضمین فروش و اطمینان‌خاطر مشتریان بسیار مؤثر است.

جزییات ثبت نام در طرح پیش خرید اسنوا

طرح پیش خرید اسنوا با ۱۶۰ مدل محصول شامل انوع یخچال-فریزر، ساید-بای-ساید، لباسشویی، اجاق گاز، ال‌ای‌دی و لوازم خانگی کوچک به دو شیوه قیمت مقطوع و خرید با قیمت غیرقطعی و با سود مشارکت، و با اتکا به توانمندی بخش خصوصی و بدون مداخله دولت آغاز شده است.

در این طرح که براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار اجرا می شود، پیش‌ خرید لوازم خانگی برند اسنوا تا سقف ۵۰ هزار قلم کالا انجام می‌گیرد.

متقاضیان با ارایه کدملی و صرفا با مراجعه به وب سایت اسنوا می توانند اقدام به ثبت نام کنند که براین اساس متقاضیان با واریز کل مبلغ از تخفیف ماهیانه ۲ درصدی بهره‌مند می‌شوند. به عنوان مثال میزان تخفیف برای فروردین ۱۲ درصد خواهد بود. قیمت لوازم خانگی موضوع این طرح قطعی است که به صورت اینترنتی به حساب شرکت واریز می‌شود و زمان تحویل کالا مطابق با جدول مشخصات و قیمت کالای سفارش داده شده خواهد بود.

همچنین مکان تحویل کالا به آدرس اعلامی خریدار در سایت خواهد بود و تحویل رایگان آن نیز صرفا در آدرس معرفی شده امکان‌پذیر است، حداکثر زمان تحویل کالا شش ماه است که کارمزد انصراف و خسارت به صورت سالیانه محاسبه می‌شود، برای انصراف حدود ۷ درصد و ۱۸ درصد نیز بابت جبران تاخیر در تحویل در نظر گرفته شده است.

برند اسنوا، برندی ملی ست که در مسیر تحقق رسالت‌های خود و در جهت رفع نگرانی بازار و همچنین ایجاد اطمینان خاطر برای خریداران محترم از تثبیت قیمت‌ها و وجود کالا به میزان کافی درآینده، اقدام به اجرای طرح پیش خرید کرده که ضمانت آن با بانک صادرات است.

این طرح که در مدت محدودی اجرا خواهد شد، به نحوی است که برای هر کالایی که سقف فروش پر شود، سایت بسته شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت کنند. متقاضیان صرفا می‌بایست با مراجعه به سایت اسنوا به ثبت درخواست خود بپردازند و در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با مرکز تماس مشتریان این شرکت به شماره ۱۶۹۹ تماس حاصل کنند.

یادآوری می‌شود این طرح برای نخستین‌بار در صنعت لوازم خانگی اجرا می‌شود و هدف از اجرای این طرح توسط اسنوا، کاهش نگرانی ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کمبود کالا و افزایش قیمت است.

اسنوا، برندی پیشرو در لوازم خانگی ایران

مدیرعامل شرکت اسنوا در خصوص شاخص‌های اطمینان از طرح گفت: اسنوا تنها برند ملی لوازم خانگی ایران با بیش از چند هزار میلیارد تومان ارزش برند و دارای عظیم‌ترین و تخصصی‌ترین کارخانجات تولیدی است و گروه صنعتی انتخاب نیز دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش و تنها دارنده عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کننده برای شش دوره متوالی است.

منانی افزود: تاکنون بالغ بر سه و نیم میلیون نفر مصرف کننده از محصولات این گروه استفاده کرده‌اند.

وی سپس با اشاره به ظرفیت تولید این مجموعه اشاره و اظهارکرد: ظرفیت تولید اسمی ماهیانه این گروه ۱۶۳ هزار و ۳۱۷ دستگاه و در سال حدود یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۸۱۰ دستگاه انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، شوینده و تلویزیون است که می‌تواند در حدود نیمی از ظرفیت بازار ایران را پوشش دهد.

ثبت دیدگاه

ثبت