رئیس مجلس: روند کاهش نرخ ارز باید ادامه یابد

  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷
  • 1351

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کاهش نرخ ارز ایجاد شد که باید ادامه یابد.
 به گزارش بانک مردم به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح امروز (دوشنبه ۱۹ آذر) در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونان حفاظت پرسنل مراکز و دفاتر حراست، وزارتخانه ها و سازمان ها و نهادها که در تالار شهید مدرس در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شد، گفت: دشمنان می خواهند جلوی توسعه اقتصادی ایران را بگیرند، چرا که در ایران ظرفیت ها و نیروی تحصیل کرده و امکانات وجود دارد و امکان جهش اقتصادی فراهم است، بنابراین می دانند که اگر بستر مناسب باشد ایران توسعه می یابد و می خواهند با آشفته سازی هر روز یک موضوع را بزرگ کرده و به اعتراضات دامن بزنند و بعد با استفاده از عملیات روانی هدف خود را پیگیری کنند.
وی اظهار کرد: دشمنان قصد داشتند با فشار اقتصادی و روانی در اقتصاد ما نابسامانی ایجاد کنند و حتی بازار ارز را در مقطعی تحت تاثیر قرار دادند، چرا که مسئله ارز نقطه کانونی بود. اما با تدابیر مقام معظم  رهبری و ایجاد شورای هماهنگی اقتصادی قوا، ساماندهی امور پیگیری شد و فکر می کنم تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کاهش نرخ ارز ایجاد شد که باید ادامه یابد.لاریجانی بیان کرد: اگر دستگاهی به صورت درست و صحیح کار نکند، نارضایتی ایجاد می کند، البته برخی مسائل ریشه در ساختار دیوانی دارد که باید علاج شود و در بلندمدت دولت کوچک شود. در هر صورت اگر حراست ها با مدیریت ارشد دستگاه ها صمیمی باشند، می تواند اقدامات خوبی برای جلوگیری از نارضایتی انجام داد.

ثبت دیدگاه

ثبت