تحلیل تکنیکال سهام بانک بزرگ بورسی و مقایسه با یک شرکت صنعتی

  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
  • 7903

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سهام بانک بزرگ بورسی و یک شرکت دارای صف خرید توسط یک کارگزاری مورد بررسی تحلیل تکنیکال قرار گرفت .

به گزارش بانک مردم ، در ادامه تحلیل تکنیکال شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان ، سهام بانک پاسارگاد با سرمایه بیش از ۵ هزار میلیارد تومانی و لوله و ماشین سازی مورد بررسی قرار گرفت که در برابر سیر نزولی اما آرام "وپاسار" طی روزهای گذشته ، "فلوله" با رشد قیمت و صف خرید روبرو بود .
قیمت بانک پاسارگاد بر روی حمایت داینامیک قرار گرفته و از طرفی هم پوشانی چند سطح فیبوناچی در این محدوده می تواند حمایت مستحکمی را برای قیمت ایجاد کند. هرچند هنوز واکنشی به این سطح در نمودار دیده نمی شود و کندل های نزولی قوی شکل گرفته اما بهتر است این محدوده را زیر نظر داشت.
در تایم فریم هفتگی سهام لوله‌وماشین‌سازی ایران‌، قیمت سقف تاریخی را شکسته و بالای آن تثبیت شده است. مادامی که قیمت بالای این سطح بماند انتظار می رود به سمت سقف کانال فرضی و محدوده ۱۷۰۰ تومان حرکت کند. از سوی دیگر حرکت شارپ تر موج صعودی در گام اخر نسبت به موج قبل خود احتمال محقق شدن این هدف را بالاتر برده است.

ثبت دیدگاه

ثبت