پیش‌بینی‌ها در مورد آینده بیت‌کوین

  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
  • 160

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تحلیلگران پيش‌بينی می‌کنند که بیت کوین، رمزارز پیشرو در بازار کریپتوکارنسی‌ها، با افزایش تصاعدی نرخ پذیرش خود مواجه شود.

به گزارش بانک مردم و به نقل از رمزارز، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر مشهور، معتقد است که بیت کوین در آستانه جهشی عظیم قرار دارد.

وی با اشاره به نرخ پذیرش روزافزون بیت کوین که از پذیرش اینترنت هم سریع‌تر است، گفت که انتظار می‌رود تعداد کاربران بیت کوین تا پایان این چرخه به ۱ میلیارد نفر برسد.

با توجه به پذیرش فزاینده بیت کوین، آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم (Blockstream) نیز بازار را در حال نشانه گرفتن هدفی بلندپروازانه می‌داند و قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند.

به نوشته رمزارز، وی اشاره می‌کند که افزایش تدریجی، اما مداوم قیمت بیت کوین باعث شده تا دیگر شاهد هیجان‌های مقطعی نباشیم.

کی ‌یانگ‌ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (Cryptocount) هم بر این باور است که در صورت تداوم ورود سرمایه‌گذاران نهادی، با بحران کمبود عرضه بیت کوین مواجه خواهیم شد.

در همین راستا، لازم به ذکر است که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری باثبات، با جذب نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار، موفق‌ترین صندوق‌های ETF در تاریخ بوده‌اند.

علاوه بر این، در صورتی که روند صعودی انباشت بیت کوین توسط کیف پول‌هایی که فقط تراکنش دریافت انجام می‌دهند، ادامه یابد، می‌تواند نشانه آغاز بحران عرضه و نقدینگی باشد.

در حالت کلی، افزایش شدید منحنی پذیرش بیت کوین به سمت ۱ میلیارد و تقاضای در حال افزایش، به ویژه از سمت سرمایه‌گذاران سازمانی و عرضه در حال کاهش، می‌تواند تاثیرات بی‎سابقه‌ای بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

ثبت دیدگاه

ثبت